Younggoat Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Lurer på om det er noen her som har brukt Dig.Cam mye til video, og hvilket som er det beste Pris/Video. Lenke til kommentar
rålli Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Dersom videofunksjon er pri.1 bør du heller kjøpe et videokamera. Min sparsomme erfaring med videofunksjonen på mitt dig.kam. er at det er så dårlig at jeg ikke kommer til å bruke funksjonen i det hele tatt. Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Jeg har et Casio EXILIM Pro EX-P505. Jeg har meget god erfaring med dette. Video klippene det tar kan samenlignes med digitale videokamera. (seff ikke helt på høyde, men ikke langt unna). +Stereo lyd. Får ca 1\2 time på et 1024MB kort (MPEG4) Husk å kjøpe raske sd kort..... Endret 31. mai 2005 av Hagforce Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Den utgående modellen Canon S1 har meget god videofunksjon. Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Eller Olympus Camedia C-770 Ultrazoom Movie? Koster nå latterlige 3K. Da har du i tillegg et meget funksjonsrikt og allsidig ultrazoom-kamera i tillegg. Men jeg er ellers enig med de andre: Et knøttlite mini-DV-kamera er å foretrekke til video. Lenke til kommentar
geirthr Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Nå har jo også Canon Powershot S2 kommet, det skal visst ha markedets beste videofunksjon sammenlignet med andre kompaktkameraer. "Resten" av kamerat ser jo også helt konge ut. Gleder meg til jeg får det i løpet av uka Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Vel, S2 er nok sikkert et konge kamera, men er ikke det på størrelse med et video kamera (av den kompakte typen) ? Hvordan er komprimeringen på video på s2? Helt konge at en kan ta bilder mens en filmer Lenke til kommentar
geirthr Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hvordan er komprimeringen på video på s2? Videoopptak: Ja Oppløsning: 320x240, 640x480 (VGA) Bilder per sekund: 30 Lyd: Stereo Filformat: AVI Maks lengde (best): 3600 sek Les mer her! Lenke til kommentar
hoika Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Prøvde en Sony P200 (stillbilde) her om dagen. Var ganske imponert over videofunksjonen. Men er video 1. pri, så er selvfølgelig et videokamera og foretrekke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå