superreven Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Hvor mye xp får man? edit: en som svarte på det på samme tidspunkt som jeg postet min ja... Endret 5. mai 2005 av superreven Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Det var litt gøy da. Den ungen gjorde at jeg måtte reise til darassus (er det slik det skrives?) og der ha jeg aldri vært før. Er lvl46. Må si at darassus skuffet stort. Så bare helt jolly ut! Men det var litt gøy å følge ungen rundt og da. Og utrolig nok så fikk man litt medlidenhet med den vesle lysluggen som hadde mistet foreldrene sine. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) "jolly"? Jeg og fikk medlidenhet for den ungen, jeg savner han litt. Endret 6. mai 2005 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jah... Vi kunne egentlig beholdt de som pets ;p Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Jah... Vi kunne egentlig beholdt de som pets ;p Selge dem til horde i Gadgetzthan AH Endret 6. mai 2005 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Sykkel Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Noen som har en aning om hva vi får når serverene kommer opp igjen? Det er vell en liten reward for å ha tatt med ungen rundt omkring utenom exp.? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Vel, etter jul fikk vi en liten gave fra nissen når du gjorde hans quests. (Hente kaker og melk til ham) I tillegg til det du fikk fra questset, altså... Så det er godt mulig vi får noe nå også. Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Gjorde ferdig questen i går kveld. Jeg syntes det var en utrolig morsom greie fra Blizzard. Selvfølgelig ender man med å bruke en del penger på flightpaths etc, men man får litt igjen også. Jeg hadde ikke vært i Theramore enda, så det passet fint å måtte dra dit. Blir litt oppgitt over høylevel folk som syter over at det er dårlig rewards og at man ikke får noe tilbake... Litt vanskelig å lage quester som kan gjøres av både lvl 15 og lvl 60 folk. Synes denne fungerte bra, men det er kanskje litt for mye "rollespill" for enkelte. Jeg sikter ikke til folk på dette forumet, bare til kommentarer jeg fant på bl.a. Thottbot etc. Må bare poste en screeny av meg og ungen. Syntes det ble så bra. Kirikiri Lenke til kommentar
Sykkel Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Gjorde ferdig questen i går kveld. Jeg syntes det var en utrolig morsom greie fra Blizzard. Selvfølgelig ender man med å bruke en del penger på flightpaths etc, men man får litt igjen også. Jeg hadde ikke vært i Theramore enda, så det passet fint å måtte dra dit. Blir litt oppgitt over høylevel folk som syter over at det er dårlig rewards og at man ikke får noe tilbake... Litt vanskelig å lage quester som kan gjøres av både lvl 15 og lvl 60 folk. Synes denne fungerte bra, men det er kanskje litt for mye "rollespill" for enkelte. Jeg sikter ikke til folk på dette forumet, bare til kommentarer jeg fant på bl.a. Thottbot etc. Må bare poste en screeny av meg og ungen. Syntes det ble så bra. Kirikiri Jeg kan ikke se noen som syter over dårlige rewards? Vi har jo ikke fått rewarden enda så det er jo litt merkelig. Exp. og status i byen holder for meg. En liten reward er bare en liten pluss. Syntes det var artig å fly rundt med ungen jeg Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Er tiden ute nå? Gjorde meg ferdig med questene i går, så jeg er jo litt nysgjerrig på om det blir noe rewards på oss eller ikke. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Neida, tror greia varer til søndag. Rewards kan de jo sende ut uansett, ikke bare på fredager. Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg kan ikke se noen som syter over dårlige rewards? Vi har jo ikke fått rewarden enda så det er jo litt merkelig. Exp. og status i byen holder for meg. En liten reward er bare en liten pluss. Syntes det var artig å fly rundt med ungen jeg En her: http://thottbot.com/?q=19771 og et par her http://vnboards.ign.com/WoW_General_Board/...89/86282594/?25 - og et par andre jeg ikke husker hvor jeg fant i går. Folk søyt over "dårlig xp og ingen penger". Men det blir moro å se hva man får som "ordentlig" reward i dag. Kirikiri Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Et lite spørsmål til; Hvis man starter seg en level 1 character, vil man da kunne ta questene - og samtidig få 650xp for hver av de + 1650 for å ha fullført oppgavene? Det vil jo i såfall bety at man lett går opp 3-4-5 leveler (hvis man dropper questene i nybegynnerområdet). Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Et lite spørsmål til; Hvis man starter seg en level 1 character, vil man da kunne ta questene - og samtidig få 650xp for hver av de + 1650 for å ha fullført oppgavene? Det vil jo i såfall bety at man lett går opp 3-4-5 leveler (hvis man dropper questene i nybegynnerområdet). Tenkte jeg skulle prøve dette med min lvl 5 Warrior på Argent Dawn, men kunne ikke ta questen. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Et lite spørsmål til; Hvis man starter seg en level 1 character, vil man da kunne ta questene - og samtidig få 650xp for hver av de + 1650 for å ha fullført oppgavene? Det vil jo i såfall bety at man lett går opp 3-4-5 leveler (hvis man dropper questene i nybegynnerområdet). Optained at lvl 12. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Noe som kunne passet for alle; la oss si 50G hver???? Fy søren det hadde vært noe! Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Får man rewarden i dag eller? Noen som har sjekket? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Får man rewarden i dag eller? Noen som har sjekket? Hmm...er serverne oppe igjen alt da? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 nope, men xpen var fin alene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå