Blib Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 btw, jeg er vel ferdig når jeg har levert tilbake ungen? Gjorde bare 8 quests jeg. Jeg gjorde 5... Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Kan noen si nøyaktig hvor det er i Orgrimmar har leitet i valley of strength, men ikke funnet no? dette gjelder vel EU serverene og? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 5 på meg. pluss levering. Lurer på hva rewarden er Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Dere trenger IKKE reise til shimmering flats for å finne is. Den kan også finnes i Stormwind. Snakk med den lille gnomen utenfor banken/nært postkassen. Greit å vite for de som er under lvl 40 og vil unngå ganking Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 man finner også isen utafor banken i orgi, han goblinen. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Japp, men den selges vel bare i begrenset antall? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Høh.. Fungerer ungen som en "pet" ? Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Høh.. Fungerer ungen som en "pet" ? Hehe, kunne trengt en tank Lenke til kommentar
Canute Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Høh.. Fungerer ungen som en "pet" ? Hehe, kunne trengt en tank :!: der sprutet colaen ut :!: Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 btw, jeg er vel ferdig når jeg har levert tilbake ungen? Gjorde bare 8 quests jeg. Jeg gjorde 5... Tenkte feil jeg, tok selvfølgelig 5 jeg også. Pluss levering. Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 For Horde starter questene i Valley of Honor, ikke langt fra fiske treneren. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Høh.. Fungerer ungen som en "pet" ? Hehe, kunne trengt en tank :!: der sprutet colaen ut :!: Tror ikke helt jeg var med på denne jeg.. Eneste pet'n jeg har er en panda-bjørn som følger meg overalt, så jeg lurte på om det var en "slik unge"; som følger med som en panda-bjørn / pet!? Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Ja, ungen følger etter deg som en pet, og han løper like fort som mounten Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Kan noen si nøyaktig hvor det er i Orgrimmar har leitet i valley of strength, men ikke funnet no? dette gjelder vel EU serverene og? Det er da slettes ikkje i valley of stremgth, men i valley of honor. Lenke til kommentar
albions Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Endelig ferdig med childrens week Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Ja dette var jo gøy! Gjort 5 quests nå, skal levere den tilbake asap..vet ikke om jeg får flere jeg...håper på en phet reward... Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Får man virkelig en reward? Bare lurer, orker ikke sjekke det opp Bah, skrive-orphan Endret 5. mai 2005 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 har hørt at det man bare kan få XP og honor... tror ikke det er noe mer enn det, så ikke ha for store forhåpninger.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg ser ikke helt poenget med at man skal få noe reward for de, bortsett fra gleden man får ved å hjelpe den stakkars hjemløse gutten. Dette er jo quester man lett får gjort, så den eventuelle quest rewarden ville ikke være veldig bra uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Man får vel 650 i xp pr. sted man viser ungen, også får man 1750 xp når man dumper ungen av på barnehjemmet. Jeg rykket iallefall opp til honored i Stormwind når jeg var ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå