b-real Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Satt å søkte på skjermer og savner alternativet for å søke etter spessifikke skjermstørrelse (18-19-20-21-tommer). Bare et tips. Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 ja, det kan jeg si deg enig med jeg har brukt en del http://www.pricewatch.com/ det er den amrikanske hardware.no siden, uten forum osv. men de har oxo muligheten for å skjekke om prisene har gått opp eller ned. Lenke til kommentar
amund Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Quote: B|Real skrev (2002-07-11 01:59):Satt å søkte på skjermer og savner alternativet for å søke etter spessifikke skjermstørrelse (18-19-20-21-tommer). Vi har støtte for dette, men skrudd det av fordi vi ikke har lagt inn skjermstørrelser på samtlige skjermer. Slik informasjon tar det en del tid å legge inn. Arbeidet med å oppgradere prisguiden skjer på frivillig basis, og oppdateringene er generelt alt for dårlig. Vi har ikke råd til å betale folk for å legge inn slik informasjon. Dersom noen ønsker å hjelpe til med dette arbeidet hører jeg svært gjerne fra dere! [email protected] Mvh, Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå