Gå til innhold

PS2 spill på PS3?


MGS3

Anbefalte innlegg

Det har blitt bekreftet at det går an å spille PS og PS2 spill på PS3, det er derfor SE ikke har tenkt til å lage en remake av FF7 ennå  :cry: .

Isåfall kan de bare droppe baklengskompatibilitet (kan man si det på norsk? :hmm: ), så har Square-Enix værsågod å lage en remake! :!:

Pheeew. Heldigvis

Mener at Square Enix har sagt at de aldri vil lage en remake av FF7. Håper det stemmer. Vil ikke ha det.

Hvorfor ikke? Det kan da aldeles ikke skade, så lenge de bare oppdaterer grafikken og lar alt det andre være!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det har blitt bekreftet at det går an å spille PS og PS2 spill på PS3, det er derfor SE ikke har tenkt til å lage en remake av FF7 ennå  :cry: .

Isåfall kan de bare droppe baklengskompatibilitet (kan man si det på norsk? :hmm: ), så har Square-Enix værsågod å lage en remake! :!:

Pheeew. Heldigvis

Mener at Square Enix har sagt at de aldri vil lage en remake av FF7. Håper det stemmer. Vil ikke ha det.

Hvorfor ikke? Det kan da aldeles ikke skade, så lenge de bare oppdaterer grafikken og lar alt det andre være!

Har litt blandede følelser for det der.. På en side kan det bli fett å se det i ny drakt, men på en annen side så kan det ødelegge nok av den gode gamle feelingen..

 

På en annen side så spytter jo S-E ut nok FFVII titler nå for mange år fremover.. Jeg snakker om

- Advent Children (som endelig har fått offesiell release dato Nevarion!)

- Dirge of Cerberus (som er en såkalt action-rpg)

- og det ikke fullt så kjente "Crisis Core", som det ikke har kommet så mye info om..

 

La oss vente i spenning ;D

Lenke til kommentar
Btw til topic, orker ikke kjøpe PS3 siden det hele tiden kommer noe nytt

og har nesten nettop kjøpt meg PS2...vell ett år siden. (Var litt seint ute siden

jeg slutta med konsoll spill pga massivt online gaming). Håper vell heller man

kan spille PS3 spill på PS2, eller skal man være nødt til å bruke sannsynligvis

6-7 tusen kr på en ny konsoll(?). Ps2 kostet 4k ny da regner jeg med ps3'n kommer

til å ligge en minst 2 tusen kr over.

Hahahaha! Fikk meg en god latter der ja!

 

Ps3 kommer ikke til å koste 6-7000,- Jeg blir overasket om den kommer over 5k.

 

Og Ps3 -spill vil du aldri kunne spille på en Ps2 maskin. Sorry.

Lenke til kommentar
en av de to siste der er kun for mobil og kun i kina el japan. Crisis Core er for PSP tror jeg. husker ikke hvilken som var til PS2.

En av de 2 siste? Enten DC eller Crisis Core da? og siden Crisis Core skulle komme til PSP så må det jo bli DC? På mobil? Sorry mac, get your facts straight!

 

Du blander med "Before Crisis" som er et mobilspill i japan, og så vidt meg bekjent så har det ikke kommet noe info om Crisis Core enda(Bortsett fra at dem er til PSP).. DC kommer nok på Ps2 med tiden, screens fra det spillet er liiiitt for bra for en mobil altså :p

 

Nev: finnes det en AdventChildren tråd? D O H! :D

Endret av Swoofah
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...