Figge645 Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Er det noen som vet om et sted, der jeg kan få kjøpt en løs USB type a kontakt. Til å koble på egne ledninger? Planen min, er å kjøpe en USB type A kontakt. Og en ladeplugg kontakt. Få en bit med ledning, og vips har jeg lagd en utrolig billig usb lader til min Nokia 3330. Da slipper jeg å betale 200-250kr for noe jeg kan lage for 25kr selv. Uansett, er det noen som vet hvor man får tak i en løs usb kontakt, så hadde det vært fint. Har prøvd på Clasohlson allerede. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Hva med Microplex, Komplett, It-butikken. Kanskje Elfa har noe. Kamerater? Kankje du har en gammel maskin på loftet som har en USB-kontakt. Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Eneste jeg kommer på er PS/2 overgang til USB. Logitech leverer disse overgangene med de fleste musene. Sjekk om noen på forumet har en liggende å slenge. Eneste ulempen med denne er at den er hermetisk sveiset igjen, så det kan jo by på litt problemer. Et annet alternativ er jo å kjøpe en billig USB kabel, for så å skjøtelodde kabelen med din Nokia 3330 kabel. Bruker du krympestrømpe i tillegg på skjøtene blir vel ikke dette seende så aller verst ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå