Gå til innhold

GuildWars - PvP eller RP?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg personlig har 3 karaktere nå. for å teste hva som er mest gøy å spille med

 

alle er i RP delen av spillet, har ikke testet PvP enda, for jeg tror det kan ødelegge litt for meg i rp delen. for når man lager seg en PvP karakter så blir den vistnokk automatisk MAXA opp i lvl og får alle spells og slikt, å det vill jeg jo ikke, jeg vil jo finne spells å lese om dem og slikt. ikke "jukse" ved å starte en PvP karakter for så å finne ut spells, ikke at jeg mistenker noen for å gjøre det. du kan jo ikke bruke de spells som du finner ut av i PvP i RP delen.

 

Men du får vite om dem! det er det jeg ikke liker serlig.

 

såå når jeg har maxet min RP karakter og testet diverse kombinasjoner og klasser osv.. kan jeg sikkert mekke en PvP karakter

 

^^

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg personlig har 3 karaktere nå. for å teste hva som er mest gøy å spille med

 

alle er i RP delen av spillet, har ikke testet PvP enda, for jeg tror det kan ødelegge litt for meg i rp delen. for når man lager seg en PvP karakter så blir den vistnokk automatisk MAXA opp i lvl og får alle spells og slikt, å det vill jeg jo ikke, jeg vil jo finne spells å lese om dem og slikt. ikke "jukse" ved å starte en PvP karakter for så å finne ut spells, ikke at jeg mistenker noen for å gjøre det. du kan jo ikke bruke de spells som du finner ut av i PvP i RP delen.

 

Men du får vite om dem! det er det jeg ikke liker serlig.

 

såå når jeg har maxet min RP karakter og testet diverse kombinasjoner og klasser osv.. kan jeg sikkert mekke en PvP karakter

 

^^

på pvp får du bare templates - dvs. ferdiglagde kombinasjoner med basic-skills

 

du kan også få alle skillene du har funnet selv, men alle andre er låst

Lenke til kommentar
Betyr ikke PvP "player versus player"? Hvordan er det med å angripe andre spillere osv.?

pvp foregår kun i arenaer - du blir delt opp i lag på 4 og 4, og slåss mot hverandre - vinnerne kommer videre og får litt xp, mens taperne ikke mister no, og kommer tilbake til "utkanten" av arenaen, hvor de kan velge å "enter mission" igjen...

Lenke til kommentar
apropos arenaene - er alle nede eller noe?

ser bare ascalon og shiverpeak arenaene på map'et...

 

 

WHYYYYY 

 

De har ikke fjerna noen, de har bare slått sammen alle level 20 arenaene, du finner den ved å ta båten fra Lions Arch. Når man går inn i arenaen der, så skjer det et tilfeldig valg av de gamle arenaene, men det er bare en outpost. Yak's Bend og Ascalon er som vanlig. Team Arenaen(e) har også blitt forandret på samme måte, du finner den sør i Shiverpeaks.

Endret av GuardiaN--
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...