Azizel Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hei, jeg har lasta ned ett (program) som viste seg til å vere ett virus, den driver å åpne poppuper i alle retninger. som feks når jeg spiller så lukker spillet seg pga poppup. Det er en prosess som heter popuper.exe, som når jeg sletter prossesen så kommer den tilbake iløpet av sekunder. Jeg har kjørt spy doctor, ad-aware, spy-bot serch and destroy, og skanna datan me Northon antivirus 05. Men ingenting funker. Noen av dere som har ett råd å gi? Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Finn ut hvor den ligger og slett den manuelt. Eller: Trend Micro Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Fjern disse filene: %WINDIR%\sites.ini <windows system directory>\intmonp.exe <windows directory>\popuper.exe <windows system directory>\msole32.exe <windows system directory>\intmonp.exe Fjern disse register-verdiene: popuper.exe popuper.exe Men husk å slå av systemgjenopretting før du sletter de Endret 4. mai 2005 av janfredrik Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 hva hvis der står access denied når jeg prøver å slette de da? Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 http://www.snapfiles.com/get/moveonboot.html Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 For meg hørtes det mer ut som Malware/spyware. Ta og last ned Ad-Aware Gratis. Så finner den kanskje det. Har brukt Ad-Aware lenge sammen med SandBox protection og har ikke blitt infisert av noe virus/spy/mal/dial siden 2003. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 For meg hørtes det mer ut som Malware/spyware. Ta og last ned Ad-Aware Gratis. Så finner den kanskje det. Har brukt Ad-Aware lenge sammen med SandBox protection og har ikke blitt infisert av noe virus/spy/mal/dial siden 2003. Hvis du leser første post så står det at han alerede HAR søkt med Ad-Aware... Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 For meg hørtes det mer ut som Malware/spyware. Ta og last ned Ad-Aware Gratis. Så finner den kanskje det. Har brukt Ad-Aware lenge sammen med SandBox protection og har ikke blitt infisert av noe virus/spy/mal/dial siden 2003. Hvis du leser første post så står det at han alerede HAR søkt med Ad-Aware... ahh...ok overså ad-aware.. tilgi meg Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Fjern disse filene: %WINDIR%\sites.ini <windows system directory>\intmonp.exe <windows directory>\popuper.exe <windows system directory>\msole32.exe <windows system directory>\intmonp.exe Fjern disse register-verdiene: popuper.exe popuper.exe Men husk å slå av systemgjenopretting før du sletter de Jeg hørers sikkert veldi noob ut da men Men hvordan fjerner jeg Registrerte verdier? Endret 11. mai 2005 av Azizel Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Gå til Start / Run (eller Kjør) og skriv regedit Da får du opp registereditoren. Gå til Edit/Find: Men vær forsiktig når du får opp søkeresultater. Slett kun det du ser er popuper.exe. Ingenting annet:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå