CreAtiv3 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg lurte på en liten ting, har en Volkwagen Vento CL 1994Modell Når jeg tar vindus viskeren på den treigeste funksjonen, så varierer hastigheten alt etter. Så er det noen som vet hvordan jeg kan regulere dette? Den kan gå fra alt mellom 3 til 15 sekunders mellomrom. Lenke til kommentar
sa|o Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 er det regnsensor på denne? i så fall kan det hende at du bare har hatt vindusviskebryteren på denne funksjonen, da visker den bare når den registrerer at det er vann på frontruta. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Eller er det en vribar bryter på spaken til styringa av viskere?? Lenke til kommentar
CreAtiv3 Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Det er ikke regnsensor eller vridbare bryter, men virker som den har forsjellige intervaller vist jeg skrur den rett på den treigeste, eller vist jeg har brukt en av di raskere funksjonene Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Det kan jo hende at den da tar utgangspunkt i at du har brukt en hurtiggåeneede innstilling fordi det regner/regnte en del, så den tenker kanskje at det ikke har slutta helt... Prøv å forstå det uforståelige Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Leste at det var stillbar intervall-bryter på endel VW/Audi. Kan lese litt om det her. Var riktinok for å montere dette på Volvo 850 den siden, men står litt om hvordan den funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå