jorgenk4 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg er på jakt etter kabinett til en IBM pc, veit noen hvor man kan finne kabinett til min IBM pc. Er det noen som veit om en side jeg kan få tak i et sånt kabinett. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Bruker de ikke ATX-standard på kabionettet ditt? Eller er det bare at du liker designet på kabinettet? (Kan jeg ikke tenke meg) Men det hadde vært greit med bilder for å hjelpe deg, eventuelt link Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg er på jakt etter kabinett til en IBM pc, veit noen hvor man kan finne kabinett til min IBM pc. Er det noen som veit om en side jeg kan få tak i et sånt kabinett. Dette er vel "litt" overdreven bruk av smilies? Men hvorfor skal du absolutt ha et IBM kabbis når det finnes så mye annet fet Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Uansett er det bare å leite på dynga, spørre skoler og arbeidsplasser og naturligvis IBM selv! Og demp bruken av smileys, tror ingen på forumet er så snåle at de ikke greie å se en smiley uansett.. Lenke til kommentar
jorgenk4 Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 IBM kabinettet er et spesielt kabinett. Den ligger istedenfor å stå, den skal ligge. Dekselet er mye mer anderledes enn på andre pcer. Hvis du vil se bilde av den kan du gå inn på. http://www.advance.no/PartDetail.aspx?q=p:520210;r:kelkoo My Webpage her er siden over hvordan pckabinett jeg trenger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hvorfor i all verden skal du ha akkurat slikt kabinett? Vil det si at du har "innmaten" (HK, CPU, HD..etc) som har vært i en IBM A30 "Thinkcentre" og ønsker dette montert i ett annet kabinett? Da vil jeg tro at ett hvilketsomhelst kabinett duger.. bortsett da fra at IBM, Compaq/HP..etc gjerne har sine egne "løsninger" på HK-kontakter (Pwr-sw, LED...). De fleste Webshop selger kabinetter i Desktop-format (som dette er).. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Du leiter etter et desktop-kabinett altså? Det får du tak i på dynga, for det er så utgodt! Bytt emnetittel om det er bare et tilfeldig "ligge-kabinett" du trenger.. Lenke til kommentar
jorgenk4 Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Skal ta alt som er i IBMen og sette det i en marskin som skal stå. Bare lurte på om det fantes noen ISB kabinetter som man kan kjøpe. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Vi har en sånn på skolen. I biblioteket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå