SnittLeif Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Da var tråden åpnet igjen Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) kaller meg figure_02 overalt, eller figure02 hvis det ikke funker med understrek. Veit ikke helt hvorfor, ingen andre som har det så... Men den oversetteren: Lol, oversatte figure_02. Det ble Vanacalion på alvisk.... Hvordan kan figure_02 bli Vanacalion? In middle-earth figure_023 was an wicked wariag Endret 4. mai 2005 av figure_02 Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Fanta Boy Eller mine gamle CS nick Seriøse: Fanta Bauer 2k[NOR] Useriøse: Big bRoThEr kÆl eIåh!!1111 Lenke til kommentar
Battone Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 There are seven beings that are not Gods, that existed before humanity dreamed of Gods, that will exist after the last God is dead. There are seven beings that exist because, deep in our hearts, we know that they exist. There are seven beings that are called the Endless. They are, in order of age, Destiny, Death, Dre@m_lord, Destruction, Desire and Despair, and Delirium, who was once Delight. Noen kjenner sikkert igjen dette, Neil Gainmans mesterverk av noen tegneserier.. Sandman, The Doll's House etc... et annet navn på the Lord of Dre@ms er Morpheus, dette bruker jeg ikke da den kan forveksles med matrix, og det vil vi ikke ha noe av.. Altfor mange bruker det.. Her er litt mer bakgrunn om noen vil lese.. http://www.geocities.com/myseraphina/gaiman2.html I "gode gamle dager" da tolkiens mesterverker ikke var blitt så kommersiell, så het jeg Mithrandir, men dette ble ødelagt etter de tåpelige filmene.. Jeg vurderte å gå over til en litt mindre kjent karakter i Midgard, men nei.. Ellers har jeg 2 alias, fffd, som betyr faens fuckings fitte dritt, pardon my french.. hmm, etter mye trøbbel med en pc for ca 3 år siden.. Bruker den av og til ennå.. Og siste er FoneBone, etter phoney bone, som dere skjønner enda en sjefs tegneserie, BONE!!! http://www.boneville.com/ Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) KK Endret 8. mai 2005 av zefler Lenke til kommentar
Laman Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Som oftest HeTox, som er nicket mitt på Xbox Live. Hender at jeg kaller meg Laman og. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Og siste er FoneBone, etter phoney bone, som dere skjønner enda en sjefs tegneserie, BONE!!! FoneBone sa du? hmmm... ikke hørt om.. Er det bra? ..selv spiller jeg ofte med kvinnelige karakterer, hvis det er mulig å velge, og da kaller jeg meg selv for Thorn / Thorne ... I wonder why.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Kaller meg aerosoul eller Kaiten. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 kaller meg figure_02 overalt, eller figure02 hvis det ikke funker med understrek.Veit ikke helt hvorfor, ingen andre som har det så... Men den oversetteren: Lol, oversatte figure_02. Det ble Vanacalion på alvisk.... Hvordan kan figure_02 bli Vanacalion? In middle-earth figure_023 was an wicked wariag ** DISCLAIMER ** : These name generators produce random results and are not true translations of the words you type in. They are meant for entertainment purposes only. -- Considering how many languages are spoken by our visitors and how many names there are in the world, creating a program that can translate your real name would be an immense task and, in the end, would likely not be accurate since all of Tolkien's languages are incomplete. Additionally, most people have their names because their parents liked the sound of it or they had a relative with a similar name, not because of any ancient meaning. Still, we hope you enjoy our Name Generators and have fun with them! Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Kaller meg som regel Icaoul, The O, Havre, eller Gud. Endret 5. mai 2005 av The (only) O Lenke til kommentar
espinos Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 kaller meg som regel liland, siden det er etternavnet mitt, og jeg bor på liland Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Seriøst: Zevs [NOR] Useriøst: Hank Von Fiskeslo Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 r3nd3z... som i ordet rendezvous Lenke til kommentar
anbar Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 targaz etter et filavn og fil endelse på .tar filer (nesten som .zip) Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Whiteshit, var også WhiteFUCKINshit langt tilbake i tid men då hadde eg merkelig store problemer med å komme meg inn på servere.. Har også i nyare tid brukt navn som Disturbed, og Prophet Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Cooper-z , Stockfish eller Duckman Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Kaller meg det samme som her, MrVilla. Grunnen begynner å bli litt gammel nå. For ca 10-12 år siden ble jeg hekta på irc, men ble iritert over at jeg aldri fikk det kallenavnet jeg ville ha. Prøvde på et rivende kult hver gang uten å få viljen min. Fant ut at dersom jeg skulle beholde et nick så måtte jeg velge et som det var lite sannsynlig at andre ville ta. Jeg valgte Mr i begynnelsen da jeg var møkklei superkåte fjortiser som sendte private meldinger over hvor lang kølla var, og derfor ville gjøre det helt klart at jeg ikke var jente. Villa valgte jeg fordi det var favorittbrusen min og er det fortsatt den dag i dag.....nam ....og slik ble nicket MrVilla til.... Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Kaller meg det samme som her, MrVilla. Grunnen begynner å bli litt gammel nå. For ca 10-12 år siden ble jeg hekta på irc, men ble iritert over at jeg aldri fikk det kallenavnet jeg ville ha. Prøvde på et rivende kult hver gang uten å få viljen min. Fant ut at dersom jeg skulle beholde et nick så måtte jeg velge et som det var lite sannsynlig at andre ville ta. Jeg valgte Mr i begynnelsen da jeg var møkklei superkåte fjortiser som sendte private meldinger over hvor lang kølla var, og derfor ville gjøre det helt klart at jeg ikke var jente. Villa valgte jeg fordi det var favorittbrusen min og er det fortsatt den dag i dag.....nam ....og slik ble nicket MrVilla til.... Fin historie :!: Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Holder meg til Tready, ikke noe annet. Liker best det navnet fordi det er kort og greit, og det er ikke Fjortis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå