SnittLeif Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Har du, som meg, et standardnavn som du bruker i diverse spill? Hvorfor har du valgt akkurat dette? Personlig har jeg Wangku, som jeg satt sammen for å virke "Star Wars'ete". I ettertid har jeg funnet ut etter søk på google at dette er en elv ved Himalaya, samt at det betyr stol på et språk. Da kom jeg til å tenke på at kanskje andre også har opplevd noe lignende. Jeg vet det allerede finnes en tråd om hva nick betyr, men det er altså ikke det jeg er ute etter. Det finnes også en tråd om hva folks kallenavn er, samt en om hvorfor man har valgt akkurat det nicket og det avataret man har her på forumet. Så jeg får bare håpe at min tråd ikke tolkes som for lik andres tråder om lignende emner. Så, hva kaller du deg? Hvorfor akkurat dette? Har du opplevd noe rart med nicket ditt? Mvh SnittLeif Endret 8. mai 2005 av SnittLeif Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Samme som jeg kaller meg her på forumet; Nevnarion. Kaller meg det de aller fleste steder. Har ikke opplevd noe rart ved bruk av det. Bare funnet ut at det ikke finnes noen andre steder Endret 4. mai 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Glisevask.. Eller hele: [Team Huscy] | Glisevask @ NOR Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg bruker Arduriel. Det betyr "Jeg er jente og du er eid" på alvisk i følge en oversetter jeg fant på nettet Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 HAHA.. genialt, darkness| Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg bruker Arduriel. Det betyr "Jeg er jente og du er eid" på alvisk i følge en oversetter jeg fant på nettet Mitt navn er også alvisk Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Det er lite personer som svarer på hvorfor de kaller seg akkurat det de kaller seg her.. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg kaller meg Zed fordi det er det alle kameratene mine kaller meg (noen av foreldrene dems også :!: ), hvis jeg ikke får kalt meg Zed kaller jeg meg smeltelim Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Jeg så ingenting Endret 4. mai 2005 av SnittLeif Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 psilocybe. Merkelig, det der. Også Venacava i WoW, siden Blizzard har en striks anti-alt-som-kan-forbindes-med-dop-policy. Vena cava er er to største venene i kroppen, og jeg syns det var et passende navn til en prest. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Hvordan finner vi en slik alvisk oversetter da? hadde vært tøft og funnet noe sånt Edit: Leif var innom. Dro nettop. Endret 4. mai 2005 av zeeq Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hvordan finner vi en slik alvisk converter da? hadde vært tøft og funnet noe sånt Finnes en her: http://www.barrowdowns.com/middleearthname.php Men den er ikke verdens mest pålitelige da. Men morsom om du bare vil finne et navn liksom. Ellers så, dersom du vil finne ditt helt virkelige navn, utifra betydningen av navnet osv. så finnes det sider der du kan sende navnet din til dem på mail, så får du svar tilbake. Men husker ikke URL til noen sånne sider nå dessverre... Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Sh33p Endret 4. mai 2005 av Dingot0m Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 men hva betyr "Oversetter" på engelsk? skal søke på Alvisk Oversetter. Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hamster med rosa skrift i Jk2, og Hamster i World of Warcraft. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Alltid kalt meg hippie-erlend, og det er jeg fornøyd med Alle akller meg hippie fordi jeg har langt hår, buttons, gitar og sterk trang til å si mine egne meninger om en god del ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå