Pollyyy Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg har en Chreative muvo mp3 spiller. Med 1 gb. Når jeg slår den på står det at jeg har 200 mega bite igjen.. Men når jeg prøver å sette den i pcen og kopiere over sanger til den flyttbare disken (Som alltid har gått tidligere) Så kommer dette: "Kan ikke kopiere <Sangen> kan ikke opprette filen eller mappen" Er det noen som har noe tips til hva jeg kan gjøre?? jeg har jo tross alt ganske mye plass igjen og det er litt dritt å ikke kunne bruke den.. Noen som har hatt lignende problem selv? eller vet hva jeg må gjøre?? Lenke til kommentar
teveslave Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Har du organisert filene som ligger på spilleren fra før i mapper (f.eks. H:\artist\blabla.mp3), eller ligger de i "rotmappen" (f.eks. H:\blabla.mp3)? Tror det maksimale antallet filer i rotmappen er 172 eller noe, så dersom du har dette allerede, må du flytte filene over i mapper, eller evt. bare lage en ny mappe for alle filene (f.eks. H:\alle_sangene\). Lenke til kommentar
Pollyyy Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg har ingen mapper i det hele tatt... Jeg har bare alle sangene der.. ikkeno mapper.. er dette grunnen? Lenke til kommentar
teveslave Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg har ingen mapper i det hele tatt... Jeg har bare alle sangene der.. ikkeno mapper.. er dette grunnen? Det er det nok. Lag en ny mappe og flytt alle filene over i den. Prøv så å flytte nye filer over til spilleren. Lenke til kommentar
Pollyyy Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 når jeg prøver å opprette ny mappe kommer det: "Kan ikke opprette mappen ny mappe, kan ikke opprette filen eller mappen" hva er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå