Gå til innhold

Overføre musikk til Creative Muvo?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen,

Har nettopp kjøpt en Muvo V200. Trodde det bare var å plugge den i PC'en og dra over filer via explorer?? Men det gikk ikke! Skal ikke dette gå an eller er man nødt å innstallere egen programvare?

Ccod

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har xp men når jeg plugegr den inn og prøver å legge over sanger går det ikke... Det komemr at den ikke kan kopiere sangen eller mappen.. Jeg har sjekka på selve mp3'en og der står det at jeg har 250 mb igjen av 1 gb.. Veit du hva dette er ??? kan det være sangene? jeg har prøvd med mange forskjellige sanger...

Lenke til kommentar

Først og fremst, Polly sitt problem har ikke relevans til mitt problem...

Jeg plugger spilleren i en ledig USB port, og pc'en gjennkjenner enheten som en "flyttbar masselagringsenhet" -akkurat som forventet..

Jeg "drar" dermed filer over på roten til spilleren, ingen problem her heller.

Så nå er altså minne i spilleren fyllt med mp3 filer, men når jeg skal spille av sier den at det ikke finnes musikk på spilleren.

Gjør jeg samme operasjon men ved hjelp av den medfølgende softwaren "media source organizer" funker allt!

Mitt poeng; det er ikke alltid jeg er på en pc som har denne softwaren innstallert.. Jeg prøver dessuten å holde antall installerte softwares på ett minimum på min maskin. Så det hadde vært kjekt om denne spilleren kunne fungert uten den medfølgende softwaren..

Så, noen som kan bekrefte/avkrefte om MuVo V200 trenger medfølgende software for å funke?

(PS: -Bruker Windows XP)

Lenke til kommentar
Hei alle sammen,

Har nettopp kjøpt en Muvo V200. Trodde det bare var å plugge den i PC'en og dra over filer via explorer?? Men det gikk ikke! Skal ikke dette gå an eller er man nødt å innstallere egen programvare?

Ccod

har du sp1 eller helst sp2 installert?

Lenke til kommentar
hmm.. jeg har nettopp kjøpt den versjonen av den med 1 GB, og det virker helt fint for meg.

Det høres jo bra ut, da finnes det håp..

Kunne du beskrive hvordan du overfører filene?

Lenke til kommentar
Jeg bruker softwaret jeg fikk med i pakken. Men det funker også å bare gå inn på "removable disk" på "min datamaskin" (som er mp3 spilleren), å bare kopiere over sangene jeg skal ha. Ingen problemer her, men prøv først med softwaren.

Joda, det virker med softwaren, men ikke når jeg kopierer over "manuelt" via "min datamaskin".... Heller ikke om jeg høyreklikker på en musikkfil og velger send til "removable disk"... Den kopierer filene, men spilleren klarer ikke å lese dem. -det er det som er så rart.. Jeg begynner å tro det er mp3-filene det er noe rart med....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...