Curtis Jackson Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 hei igjen, jeg lurte på hvordan du får en sånn star wars film begynnelse, altså der som all teksten står, altså som en liten innholdfortegnelse på hva filmen kommer til å handle om. håper dere skjønner hva jeg mener med dette og jeg trenger desperat hjelp, da vi skal redigere ferdig idag. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Du fikser jo det i redigeringsprogrammet du bruker da... Vet ikke om det er noe slik at teksten går "innover" i skjermen/lerretet i ditt program, men hvis jeg ikke husker feil er det det i Pinnacle Liquid Edition 6... Bare sånn helt på slutten.. Hvorfor driver dere og redigerer film når dere ikke har elementær kunnskap som å sette inn tekst i filmen, en gang? Ikke ment å være frekk på noen måte, bare lurer.. Lenke til kommentar
Curtis Jackson Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 en gang må jo hvere den første da. vi vet hvordan vi lager det og til din informasjon ble filmen faktisk veldig bra. Lenke til kommentar
lubb Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Kunne vi ha få sett filmen? eller en liten smakebit hvertfall... Lenke til kommentar
Curtis Jackson Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 hehe den ligger her på pcn ca 400mb men vist du har en idè hvordan jeg kan få til at dere kan se den så går det fint Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Kunne du ikke laget en liten trailer av filmen? og bare gi oss en liten filmsnutt liksom. Lenke til kommentar
Curtis Jackson Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) jeg får den ikke inn i WMM som er de eneste redigerings programmet jeg har, og den versionen jeg har av filmen er litt føcket. Men vist dere gir meg et hint om et godt redigerings program så skal jeg nok greie å fikse noe Endret 21. mai 2005 av Curtis Jackson Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Eneste jeg har er studio 8 som fulgte med wacom graphire 3. Men hvordan man bruker det veit jeg ikke >_< kan også mekke litt i videomach eller eventuellt windows media player >.< Lenke til kommentar
Curtis Jackson Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 men hvordan har du tenk at jeg kan gjøre sånn at dere kan se den da? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hvis du hadde laget en liten trailer, så kunne du lagt den ut på en gratis ftp server om du ikke har eget domene Lenke til kommentar
Curtis Jackson Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 jeg har ikke eget domene nei har du en link til det du prater om? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 jeg har ikke eget domene nei har du en link til det du prater om? http://www.home.no/medlem/ny.cgi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå