Agres Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Heisann. Har en 3 generasjons iPod jeg har hatt i cirka ett år. Når jeg i dag skulle koble den til pcen, vil den bare ikke fungere. Jeg stikker firewirepluggen i pcen, og ipoden begynner straks å ladde, men pcen reagerer ikke. I iTunes står det "No iPod connected". Ellers fungerer den flott. Kan høre på musikken som allerede er der, og lade den. Noen som har hatt lignende problem? Har prøvd alle vanlige småløsninger.. Reboot iPod, reboot pc, osv, men ingenting har foreløpig fungert. Vet ikke hva jeg skal gjøre Endret 4. mai 2005 av Agres Lenke til kommentar
hjemme_kos Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Heisann. Har en 3 generasjons iPod jeg har hatt i cirka ett år. Når jeg i dag skulle koble den til pcen, vil den bare ikke fungere. Jeg stikker firewirepluggen i pcen, og ipoden begynner straks å ladde, men pcen reagerer ikke. I iTunes står det "No iPod connected". Ellers fungerer den flott. Kan høre på musikken som allerede er der, og lade den. Noen som har hatt lignende problem? Har prøvd alle vanlige småløsninger.. Reboot iPod, reboot pc, osv, men ingenting har foreløpig fungert. Vet ikke hva jeg skal gjøre har du prøvd å formatere pcen???? og du kan oxo prøve å laste ned de nyeste updatene til ipod fra apple sin hjemmeside... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå