FuzzFuet Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg har en AMD 64 3000+ Newcastle Idle tempen min er 42 Celcius Load temp ca 55+ Celsius Er det mye? Hvor mye tåler denne CPU'en? Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Det er vel relativt normale temperaturer, du kjører kanskje stock kjøler da eller? CPUen skal vel kunne tåler temperaturer helt opp mot 90 grader så tror ikke du har noe å bekymre deg for. Lenke til kommentar
ahoo Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 CPUen skal vel kunne tåler temperaturer helt opp mot 90 grader så tror ikke du har noe å bekymre deg for. Er det noko spessielt me denne "Amd 64" prosessor typen, som gjer at den tåler SÅ pass temp?"Normale" prosessorer liker seg ikkje over 65-70C... Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Nei altså AMD 64 cpuer er vel spesifisert for maks 70°C methinks? [Edit: ja,les mer her] Jeg bare påpekte at de kan bli varmere og nødvendigvis ikke ødelegges (feil å skrive 'skal vel' ser jeg) - men det er jo ikke å anbefale akkurat. Men det har skjedd at folk har glemt sette på kjøleren/vifte og fått ekstreme temperaturer og likevel "overlevd". Alt under 60° er etter min mening helt i orden. Endret 6. mai 2005 av Zatôitchi Lenke til kommentar
ahoo Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Såg at eg var ikkje så langt ifra rett...Min P4 tåler maks 74C i følge den tabellen.. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 skjønte ikke noe som helst av den der oversikten jeg...hehe... Noen som vet ca. hvor mye min P4 Prescott tåler?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå