dSRL Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Bildet er tatt den 270405 med Canon 350D. Tar gjerne i mot konstruktiv kritikk, for å lære å ta bedre bilder Edit: croppet og lagt bildet inn i meldingen istedenfor link til orginalen Endret 5. mai 2005 av dSRL Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Tror du skal sjekke opp den linken din en gang til... Lenke til kommentar
xminator Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jupp, du har glemt å dele ut bildene dine dSRL Greit å se at Eurofoto har sikkerhetssperrene sine på plass, men skulle mye heller sett bildene Lenke til kommentar
dSRL Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Trodde jeg bare kunne kopiere hele url`en og bruke IMG eller http:/ knappen, men hvordan får jeg lagt inn bildet uten å crope det da Lenke til kommentar
wehee Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Så ikke noe bilde jeg heller... å fysøren du er driiitheldig!! har så sinnsykt lysst på 350d jeg og.. må nok bare begynne å spare... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Velkommen til fototjenesten Du får: Gratis medlemskap -Gratis lagring -10 første bilder gratis. Er du medlem? Fyll ut øverste skjema! Er du ny? Fyll ut nederste skjema! Lenke til kommentar
dSRL Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Da er bildet på plass, noen som vil kommentere? (fikk ikke til å bruke link til orginalbildet) Lenke til kommentar
Zork Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Det er et motiv med potensiale, men jeg synes desverre ikke du helt har fått frem det i dette bildet. Synes det er blast og kontrastløst (noe kan nok fikses med levels/kontrast i et bildebehandlingsprogram) og jeg ville forsterket fargene en del også. Det blir mye greiner som forstyrrer - særlig de som er i forgrunnen. Lyset ser ikke ut til å ha vært ideélt for fotografering akkurat her og dessuten er vel ikke bildet veldig skarpt heller..? Tror jeg hadde forsøkt å gå litt nærmere og sett om jeg hadde fått til noe med hjulene (eller hva det nå er) - helst noe uten det greinekaoset i bakgrunnen. Lenke til kommentar
nyn Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Motiv med potensiale, men blir litt blasst og kjedelig. Det er vanskelig å få til spennende bilder midt på dagen i hardt lys. Det du kan prøve er å mette fargene litt og kjøre litt oppskaping. Må uansett hugse å kjøre oppskarping etter å ha forminska bildene til web-visning. Endret 6. mai 2005 av nyn Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg syntes det var kjeeedelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå