algen Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg har nettopp kjøpt nytt hoved kort. Strømintaket på hovedkortet er 24 pin, mens kablen fra strømforsyningen er kun på 20 pin. Jeg får den på 20 pin nedi hovedkortet.. Har dette noe å si, jeg har ikke prøvd å starte dataen enda.. og hvis dette har noe å si, burde jeg kjøpe ny strømforskyning, eller holder det med kabel som gjør 20 pin til 24 pin? Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Det jeg nå sier må taes med ei klype salt, siden jeg ikke er helt sikker. Men tror du kan sette den 20-pins hk-kontakten nedi, men da i riktig side av kontakten, skal være 4 pinner leding på ei av sidene, men husker ikke hvilken.. =/ Men vist du kjøper en 20->24-pins omformer, så funker det også. Lenke til kommentar
algen Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 okey, ja. får satt den nedi, så blir det 4 ledige. Så skal funke? men takk for svar Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 De fire nederste skal være ledig hvis den "tærten" på kontakta er mot høyre, kan være greit å sjekke ut at fargekodene på ledningene stemmer med spenningene som skal i de forskjellige kontaktene på den 20 pins kontakten på hk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå