Baldrick Skrevet 10. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2002 HEi ! Har en laptop som nevnt over og skulle gjerne hatt en DVD (aller helst kombinert DVD/CD-RW) spiller til den. Dell skal jo ha ganske mye for den om man bestiller derifra , men er det mulig og bruke en annen spiller `? Er det stort sett standard størrelse på slike spillere ? Har sett de selger en NEC hos Komplett. http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...4&GrpID=14&s=pl Noen som har en ide om en slik kan brukes ? Ikke så farlig om den ikke går kant i kant i fronten , bare jeg får tak i en spiller som vil virke. Håper noen kan hjelpe meg med dette. Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 10. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2002 Det går på standarder....så den skal nok gå. Lenke til kommentar
lerun Skrevet 11. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2002 Det går nok på standard deler, men man må ha kontakter som passer til media bayen. Dette når det gjelder strøm og overføring. Har tenkt litt på det selv også, men jeg er ikke sikker på hvordan jeg skal få det til. Lekte litt med ideen og å ta 3.5" disken og putte inn en harddisk istede. Vet ikke om dette lar seg gjøre. Er enig at Dell tar seg godt betalt for alt ekstrautstyr man ønseker. Lerun Lenke til kommentar
Baldrick Skrevet 11. juli 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. juli 2002 Hei igjen. Sendte en forspørsel til Komplett ang. den NEC spilleren og de sa nok som jeg fryktet at den NEC spilleren ikke kan brukes. De henviste meg bare til Dell for å kjøpe en der. Prisene var jo der som følger : Ren DVD spiller kr. 1687 + moms + frakt. Kombinert DVD/CD-RW kr. 3300 + moms + frakt. Kjøpet maskninen brukt for 3500 kr , som er billig , men synes det blir drøyt mye og betale så mye for DVD spilleren :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå