Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hva har du i snitt karakter?!

772 stemmer

1. 1. Hva har du i snitt karakter?!

• 1 - 1,4
      6
    • 1,5 - 1,9
      3
    • 2,0 - 2,4
      3
    • 2,5 - 2,9
      20
    • 3,0 - 3,4
      36
    • 3,5 - 3,9
      117
    • 4,0 - 4,4
      181
    • 4,5 - 4,9
      206
    • 5,0 - 5,4
      148
    • 5,5 ->
      52

Anbefalte innlegg

Jeg liker egentlig det norske skolesystemet best, vi lærer mer her, men skulle ønske de brukte amerikansk karaktersetting med tydelige poeng. Utenom på stil da..  :thumbup:

Feel free to tell me.

....

Forresten, en ting til. Du må være over middels i matte, eller en skrytepave, for på skolen jeg gikk på i usa var det få av ferskisene på skolen som kunne tenkes å klare 1MXY-eksamen.

I følge norske standarder er jeg over middels, men neppe på den skolen som jeg gikk på før. Der ble jeg i beste fall beskrevet som gjennomssnittselev som gjør bortimot null men klarer seg OK for det. :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har gått nedover med meg og... Ikkje bra :no:

Hadde vel 4.2 på GK, 4.4 på VK1 og no på VK2 ligger det an til 3.8+

Har gått skikkelig skeis i gym, har hatt 5 i alle år fram til VK2 då vi fekk eigentrening...

Trur ikkje læraren er så forståelig med oss, gym altså

Lenke til kommentar
Dæven, snittkarakterene er jo ekstremt høye. Egentlig skulle vel typetallet vært på 3,5-3,9. Snittkarakteren min ligger på 4,7 når man teller alle fagene under ett.

eller så er det her bevis på at alle som henger på hw-forumet er smartere enn gjennomsnittet :w00t:

Lenke til kommentar

10.klasse: ca 4.8 i snitt

GK Elektro: 3.9

Vk1 IKT Driftsfag: 3.9

VKII Almennfaglig påbygging: 3.9

Lærerhøgskolen: Fått 2 D'er hittil. Hadde norsk eksamen i dag og tror det også blir en D. Men karakterer er ikke alt her i livet :D .

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...