Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hva har du i snitt karakter?!

772 stemmer

1. 1. Hva har du i snitt karakter?!

• 1 - 1,4
      6
    • 1,5 - 1,9
      3
    • 2,0 - 2,4
      3
    • 2,5 - 2,9
      20
    • 3,0 - 3,4
      36
    • 3,5 - 3,9
      117
    • 4,0 - 4,4
      181
    • 4,5 - 4,9
      206
    • 5,0 - 5,4
      148
    • 5,5 ->
      52

Anbefalte innlegg

Synes egentlig jeg har greie karakterer, men er lei av hele skolesystemet; hva skal en som vil drive en databedrift, med novelleanalyser og det som verre er?...

5579035[/snapback]

Ikke alt en lærer på skolen er ment å skulle omgjøres til praktisk kunnskap. Det kan ikke være noe mål for nasjonen å utelukkende utdanne til en bestemt yrkeskarriere, og la det intellektuelle sinn forfalle allerede i ung alder.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

lå rundt 5 første halvår av niende.. nå etter at jeg fikk ny PC ligger jeg rundt 3 :cry:

dårligste kjøpet jeg noensinne har gjort :!:

jaja.. har tatt meg opp litt nå da.. er bare HK som teller fra niende og der suger jeg uansett så jeg tror jeg klarer firern til sommer..

så blir det kjør neste år.. :/

har sånne perioder der jeg gjør alt av lekser, følger med osv også har jeg slike perioder hvor jeg ikke gjør en dritt. slik som nå.

har det sånn annetvert halvår nermest :(

Lenke til kommentar
5.1 er bra det. Du kommer nok til å gå oppover i karakter hvis du jobber hardt utover terminen.

Jeg gikk ut av ungdomsskolen med 5,4 i snitt, og har nå gått nedover på GK vgs. til 5,1 (første termin).

5908894[/snapback]

Det er jo egentlig ganske naturlig at man går ned, da en del av "kosefagene" forsvinner, og det er færre fag å fordele karaktersnittet på..

Lenke til kommentar
Syns vi kan opprette en ny stemmetråd. (Sende PM til moderator).

5972979[/snapback]

Begrunnelse?

5973652[/snapback]

Vel, denne tråden stemte jeg i da jeg gikk i 10. (tror jeg). Hva har du i snitt karakter er ikke lenger hva pollen måler, men hva jeg hadde i snittkarakter. Jeg har jo fått nye karakterer.

Nå vil jeg ha en begrunnelse for å beholde denne tråden.

Lenke til kommentar
Syns vi kan opprette en ny stemmetråd. (Sende PM til moderator).

5972979[/snapback]

Begrunnelse?

5973652[/snapback]

Vel, denne tråden stemte jeg i da jeg gikk i 10. (tror jeg). Hva har du i snitt karakter er ikke lenger hva pollen måler, men hva jeg hadde i snittkarakter. Jeg har jo fått nye karakterer.

Nå vil jeg ha en begrunnelse for å beholde denne tråden.

5973795[/snapback]

Har ingen, men bare lurte på hvorfor, og er enig med deg når ud sier det, da man ikke kan stemme om igjen :thumbdown:

Lenke til kommentar
Na, ikke nødvendigvis. 4,5-4,9 er vel helt normalt? Og 5,0-5,5 har jeg ligget rundt i alle tider. At over 5,5 er mindre er jo heller ikke unaturlig.

Jeg tror faktisk ikke den gir et helt ille bilde jeg. :)

5973771[/snapback]

Det reelle gjennomsnittet for skolene er vel nærmere 3,5.
Lenke til kommentar
Na, ikke nødvendigvis. 4,5-4,9 er vel helt normalt? Og 5,0-5,5 har jeg ligget rundt i alle tider. At over 5,5 er mindre er jo heller ikke unaturlig.

Jeg tror faktisk ikke den gir et helt ille bilde jeg. :)

5973771[/snapback]

Det reelle gjennomsnittet for skolene er vel nærmere 3,5.

5976230[/snapback]

3,7 tror jeg det sist var :)

Selv fikk jeg 4,2 sist på termin på ungdomskolen, (10kl). Er mye som er kjedelig, så blir ikke til at jeg gidder å gjøre så mye lekser.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...