jolly Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Har en 6230i med firmware version 3.23 (Sjekkes ved å taste *#0000#) Har hørt at det finnes en verison 3.25, hva er nytt i den? Hvor får man ev. oppgradert sin Nokia? Endret 4. mai 2005 av jolly Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg har også v3.23 på 6230i'en min. Lurer på det samme, jeg. Er det mulig å få det oppgradert gratis ved å stikke innom en Nokia forhandler? Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under skjermkortkategorien, om den blir postet i "Annet om hardware" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet". Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter-knappen og ber om evt. flytting av tråden.Stenges på grunn av feilposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg