Gå til innhold

25% på demo-varer hos komplett.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen gode og noen dårlige tilbud på demo-sidene ja. Pass også på hva de sier de vil sende med av kabler, s/w o.l., jeg lurte meg selv på det en gang.

Et av de mer grelle eksemplene var en kombi skriver/scanner jeg så som demovare en gang, sjekket prisen mot andre webshopper, og fant den som ordinær vare billigere hos de fleste andre. Men det hender også at tilbudene er gode så jeg pleier å sjekke demovarer når jeg skal handle HW.

Lenke til kommentar

Skulle akkurat til å lage en post om dette selv, finner flere eksempler på at det ikke er gitt 25% rabatt.

F.eks

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309429&cks=PRL

 

Denne koster her 2995,-

Full pris er 3399,- Hvis det her skulle vært gitt 25% rabat skulle prisen ha vært 2549,-, hvis jeg ikke har regnet feil. Men syntes at prisene har gått ned på alt som er i hovedkort seksjonen. Men samma det, syntes prisene i demoseksjonen er hyggelig uansett.

Lenke til kommentar

Kan ikke si at Komplett her har gjort en god jobb når de legger ut TILBUDSBANNER og ikke klarer å få riktige priser på snaue 350 varer!!!!!! :p

 

Værst er det selvfølgelig for kunden som er i god tro om at han har spart 25%. :cry:

 

 

NÆÆÆÆI !!!!!! KOMPLETT ! Dere får spille med hederlige kort hvis ikke velger kundene noe annet. :cool:

 

 

KAKTUS I POSTEN KOMMER!!!! :mad:

Lenke til kommentar

Jeg må si at jeg generelt ikke er så imponert over noen av nettbutikkene sine priser på demovarer.. Dette er demovarer/b-vare og selges som regel for rundt 5-10% billigere enn nypris hos netbutikkene.

Er en grunn til at det ligger så mye demovarer inne hos komplett, hadde dem ønsket å bli kvitt dette så hadde dem solgt det til priser som var mer korrekte.. 15-30% avslag, kommer an på varen...

 

 

my 2 cent :innocent:

 

 

Tar et eksempel..

 

http://no.kelkoo.com/b/a/ps_11173186/113501.html

 

Demo

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302546&cks=PLS

 

Og forresten, denne skal vel uansett settes ned med 25%, sjekket den for en tid tilbake, samma prisen da..

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar

Hadde jeg drevet en webshop som hadde over 200 hovedkort som bare tok opp plass så ville jeg donert det bort.

Eventuelt slått meg sammen med andre webshops for å lage komplette demovare-maksiner.

 

Webshopsa kunne jo ha laget et system der de sendte ut hw til erfarne brukere, så har de satt sammen maskiner for så å sende de ut av landet til folk som har virkelig bruk for de.

 

Bedre PR finnes det vel ikke :roll:

Lenke til kommentar
Den 200GB hd, er den satt ned 25% ?? Der virker litt dyr for å ha gjort det 795,- er det ikke ganske standard for en 200GB disk, eller er jeg helt på vidden nå. koster ca 100,- mer som en standard vare, men 25% av 795 er da mer enn 100 spenn.

Nei, den skal koste 716 kr. egentlig! :)

Lenke til kommentar

Hei igjen,

 

Fått et par PMs og sjekket litt opp. Vi gjorde en reduksjon på 25% på de demovarene som var på lager på fredag kl. 1638. Banneret kom desv. opp i går. Reduksjonen er gjordt ut i fra hva demovaren og ikke ny vare kostet tidligere.

 

De demovarene som har kommet på lager etter fredag kl. 1638 har vi etter beste evne priset ned tilsvarende men ser det er noen få slengere her og der. Vi jobber med å rette disse, dog er det fridag i morgen og ingen på jobb men vi regner med å gjøre en korreksjon hele veien fredagen eller senest mandag.

 

 

 

:-)

Lenke til kommentar
Hei igjen,

 

Fått et par PMs og sjekket litt opp. Vi gjorde en reduksjon på 25% på de demovarene som var på lager på fredag kl. 1638. Banneret kom desv. opp i går. Reduksjonen er gjordt ut i fra hva demovaren og ikke ny vare kostet tidligere.

 

De demovarene som har kommet på lager etter fredag kl. 1638 har vi etter beste evne priset ned tilsvarende men ser det er noen få slengere her og der. Vi jobber med å rette disse, dog er det fridag i morgen og ingen på jobb men vi regner med å gjøre en korreksjon hele veien fredagen eller senest mandag.

 

 

 

:-)

*hint hint* hvis jeg legger inn en bestilling på diskene nå, får jeg dem til 25% rabatt da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...