Gå til innhold

Noen spørsmål om Audigy!

Anbefalte innlegg

Jeg har mistet installasjon cd til lydkortet mitt.

Og lurer på om det er noen plass man kan laste ned sorround mixer for dette kortet.... finner ikke dette på creative sine sider. Er en masse oppgraderinger ja....men ikke selve installasjonen. Er det noen måte å få en ny installasjon cd?

Et annen ting jeg lurer på er hvor jeg skal plugge i en ledning som kommer fra kabinettet? Denne ledningen gjør at jeg får lydutganger framme i kabinette slik at jeg slipper å plugge i bak! Skal denne ledningen i lydkortet eller i hovedkortet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og lurer på om det er noen plass man kan laste ned sorround mixer for dette kortet.... finner ikke dette på creative sine sider. Er en masse oppgraderinger ja....men ikke selve installasjonen. Er det noen måte å få en ny installasjon cd?

Et annen ting jeg lurer på er hvor jeg skal plugge i en ledning som kommer fra kabinettet? Denne ledningen gjør at jeg får lydutganger framme i kabinette slik at jeg slipper å plugge i bak! Skal denne ledningen i lydkortet eller i hovedkortet?

Hei,

Al software/drivere/manualer til Creative's produkter finns på deres sider! (Men det er jo altid lettere hvis andre finner det for dig)!

Til spørsmålet om hvordan du skal kople lyden i front av kabinett - da må du se i manualen til kabinettet eller hvis det er lydkort med 'drivebay' - da kikker du i manualen til lydkortet.

Mvh

Kimmer

Lenke til kommentar

Hei,

Al software/drivere/manualer til Creative's produkter finns på deres sider! (Men det er jo altid lettere hvis andre finner det for dig)!

Til spørsmålet om hvordan du skal kople lyden i front av kabinett - da må du se i manualen til kabinettet eller hvis det er lydkort med 'drivebay' - da kikker du i manualen til lydkortet.

Mvh

Kimmer

Hei...ja manual du liksom. Finnes ikke til kabinettet.

Jeg har lett på creative sine sider takk.....å ja... det er lettere om andre finner det for meg.

Men jeg prøvde først :)

Takk til deg chief R-W Enkelt og fint svar :)

Lenke til kommentar
Har selv et eldre creataive 5.1 kort som det bare fantes bare driverene på creative sine sider og fikk bare 2 kanals lyd.

Så sånne installasjonspakker med suround mixer og sånn blir fulgt med PC blad cder og sånne internett sider sider.

Nå har jeg lagt inn denne pakka....men finner ingen sorround mixer jeg??

Fikk du sorround mixer med å legge inn den pakka?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...