Prebo Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 hehehe. Sant det Prebo. Spørs om homser er slik... Eneste jeg likte med den fyren var at han klarte å gjøre ''vil du bli millionær'' spennende! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Wow, en norsk fyr i en film! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Vi snakker Star Wars her Neptun_ Domrian!!! Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Juratid-gammelt nytt dette da? Og fortsatt ser jeg ikke hva som er så utrolig stort med dette? Da deler av filmen ble spilt inn på Finse(her i Norge ja) var det jo bare nød om endel ekstra folk som kunne fylle stoormtrooperdrakter, og iblant de som ble med var tilfeldigvis også han. "Wow". Synes alltid det er så absurd at folk løper rundt og delegerer om at Arve Juritzen 'utrolig nok' var stormtrooper i Star Wars, og forteller det på akkurat samme måte som at man skulle tro det var blitt fred på jorden eller at man har funnet Jesus i live på Finnmarksvidda. Så stort ER det bare ikke. S, Det er det da heller ingen som gjør. Ser du noen form for invitasjon til toppmøte i innlegget mitt? Ser du noen oppfordring til at noen skal kanoniseres? Er du så sinnsforvirret at du ikke kan skille mellom Jesus og Yoda? Jeez, det er ingen som har bedt deg om å se noe stort i dette, det er en merkverdighet, et lite pluss, noe artig som har skjedd i vårt land. "Nice to know", ikke noe annet. Dersom du forventer nyheter som utelukkende tar for seg oppstandelsen av de døde, jesus tilbakevendelse, revolusjonerende oppdagelser, vitenskap i nobelklassen eller nyheter av lignende størrelse, bør du holde deg til helvete langt unna HW imho. Sjekk ut FN sine sider, og la folk ha sine små gleder her på HW i fred. Noen klarer bare ikke å lese ett innlegg uten å leke non-chalant i den tro at det på noen måte skulle oppheve dem selv til noe annet Veeeel, kritikken var vel ikke direkte mot deg som trådstarter. Og jo, ditt innlegg var mest sånn litt "fun-fact". Enkelte andre her i tråden virker som derimot som dette er noe forferdelig stort. Er vel heller det som får meg til å lure. Greit, Arve Juritzen har vært på TV og Star Wars er kjente filmer. Arve var med i filmen i 0.5 sekunder eller noe sånt, og man ser han vel ikke engang? Som sagt var det jo mange nordmenn med i disse scenene. Og jo, til en grad kan jeg skjønne at noen synes det er kult at man spilte inn deler av Star Wars i Norge... men at en norsk PR-kåt kjendis for ANDRE gang "offentliggjør" at han var med i Star Wars i et nanosekund er jo bare et sukk. Men at God Kveld Norge biter på for andre gang og lager storsak av det, og at enkelte folk blir hopper rundt som de har vunnet i Lotto når de får vite det.. DET synes jeg er patetisk, og det må jeg få lov til. Viser jo bare hvor usunt forhold folk har til kjendiser etter min mening. W, Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Hahaha. Bra skrevet svankemajer, din fordømte pessimist. Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Neida, jeg har stor optimistisk tiltro til menneskeheten. Bare ikke i denne tråden. S, Endret 14. mai 2005 av Svankmajer Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Hahaha. Bra skrevet svankemajer, din fordømte pessimist. Jeg ønsker deglykke til med den lange forumkarrieren du er garantert. :-) Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Neptun_: Vis du ikke har noe positivt å si så foreslår jeg at du holder tåta! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Neptun_: Vis du ikke har noe positivt å si så foreslår jeg at du holder tåta! Tusen takk, jeg ønsker det samme til deg også. :----) Lenke til kommentar
star-wars Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 juritsen i star wars, :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Fin historie. ? Historie? Fyren var faktisk med. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg husker ikke hvilken av filmene det er (den med masse snø). Men faren til en bekjent av meg jobbet også som statist på den filmen. Men han fikk ikke den ære å bli drept. Han bare går i bakgrunnen på en av scenene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå