Gå til innhold

Arve Juritzen i Star Wars!

Gjest Slettet-10579

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-10579

Jeg så på frokost-TV på TV2 samme dag som billettene ble lagt ut for salg, og da var det intervju med Arve Juritzen og klipp fra "Imperiet slår tilbake" når de filmet på Finse. Og der var jammen Arve Juritzen med som statist, som ung rebell.

Det var helt nytt for meg :)

Damn! Litt misunnelig nå ja....

Endret av Slettet-10579
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Juratid-gammelt nytt dette da?

Og fortsatt ser jeg ikke hva som er så utrolig stort med dette?

Da deler av filmen ble spilt inn på Finse(her i Norge ja) var det jo bare nød om endel ekstra folk som kunne fylle stoormtrooperdrakter, og iblant de som ble med var tilfeldigvis også han. "Wow".

Synes alltid det er så absurd at folk løper rundt og delegerer om at Arve Juritzen 'utrolig nok' var stormtrooper i Star Wars, og forteller det på akkurat samme måte som at man skulle tro det var blitt fred på jorden eller at man har funnet Jesus i live på Finnmarksvidda.

Så stort ER det bare ikke.

S,

Lenke til kommentar

Da deler av filmen ble spilt inn på Finse(her i Norge ja) var det jo bare nød om endel ekstra folk som kunne fylle stoormtrooperdrakter, og iblant de som ble med var tilfeldigvis også han. "Wow".

Synes alltid det er så absurd at folk løper rundt og delegerer om at Arve Juritzen 'utrolig nok' var stormtrooper i Star Wars, og forteller det på akkurat samme måte som at man skulle tro det var blitt fred på jorden eller at man har funnet Jesus i live på Finnmarksvidda.

S,

Det er litt stas da ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579
Hørte det i dag jeg, ble litt overrasket over at en norske skulle være med ja... :p

"Skulle være med"? Heh, filmen ble spilt inn i 1983 :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

S,

Det er det da heller ingen som gjør.

Ser du noen form for invitasjon til toppmøte i innlegget mitt?

Ser du noen oppfordring til at noen skal kanoniseres?

Er du så sinnsforvirret at du ikke kan skille mellom Jesus og Yoda?

Jeez, det er ingen som har bedt deg om å se noe stort i dette, det er en merkverdighet, et lite pluss, noe artig som har skjedd i vårt land. "Nice to know", ikke noe annet.

Dersom du forventer nyheter som utelukkende tar for seg oppstandelsen av de døde, jesus tilbakevendelse, revolusjonerende oppdagelser, vitenskap i nobelklassen eller nyheter av lignende størrelse, bør du holde deg til helvete langt unna HW imho. Sjekk ut FN sine sider, og la folk ha sine små gleder her på HW i fred.

Noen klarer bare ikke å lese ett innlegg uten å leke non-chalant i den tro at det på noen måte skulle oppheve dem selv til noe annet :roll:

Endret av Slettet-10579
Lenke til kommentar

Jeg så dette i God Kveld Norge mener jeg for en stund tilbake.

Etter å huske fra hva jeg så på klippet så vi bare ryggen/baken til Juritzen da han løp vekk fra AT/ST Walkers. Pingla Arve var ikke lojal mot opprørene da nei, flykta istedet for å slåss til den bitre enden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...