eskarls Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Jeg har et MSI 6600GT PCIe. Er forøvrig drit fornøyd. Sendte tilbake et Gainward GLH kort som ikke greide 540/1150......noe som den skal greie.Bestillt denne istedet.....og det angrer jeg ikke på Til 1499.- er dette er knall kjøp Er jo nesten lydløst i forhold til gainward kortet! Klokker veldig bra også Har 550/1100 nå! Tør ikke mer fordi core temp viser hele 80 grader i load....holder seg stabil på 50 grader i 2d. Bruker rivatuner for å lese av temp. Jeg lurer da på om dette er normale tempraturer, og om det er sunt å ha 80 grader? Er det noe jeg kan gjøre for å bedre tempen.....ikke bytte kjøler. Synes denne var stille og fin Fikk forresten 9200 poeng i 3dmark 2003 Endret 4. mai 2005 av eskarls Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 hadde også 80' ved load på mitt kort selv med stock hastighet...tempteraturen holdt seg heldigvis stabilt når jeg klokket opp til 530/1200. tok så av kjøleren og slengte på fersk arctic silver 5...nu går ikke tempen over 70! Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 hadde også 80' ved load på mitt kort selv med stock hastighet...tempteraturen holdt seg heldigvis stabilt når jeg klokket opp til 530/1200. tok så av kjøleren og slengte på fersk arctic silver 5...nu går ikke tempen over 70! Lurt! Skal prøve dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå