kilogram Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Azureus med desentralisert BitTorrent Fildelingsprogrammet Azureus har nå lansert en ny versjon med støtte for distribuert BitTorrent. Nå kan en torrent-fil virke lenge etter at den originale trackeren forsvinner. Les artikkelen her Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Når kommer dette for Bit Comet? Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Ifølge folk på Slashdot.org har dette vært tilgjengelig i BitComet en stund, vet ikke om det er sant, men det forundrer meg ikke. Lenke til kommentar
klb Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Det var vel noe ala dette også i BitComet, men flere sider likte ikke dette. Problemet var at dette resulterte i uønskede brukere på private trackere, og disse trengte ikke ha en account der og dem slapp dermed å tenke på ratio'en.. Egentlig en genial ting for torrentnettverket, men det kan jo skape litt problemer for "enkelte" hvis div sider begynner å banne klientene pga dette. Hvis det da ikke er en måte å skjekke om dette er aktivert eller ikke på. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 virker vist ikkje som at denne versjonen er så glad i nod32. no jobber cpuen 100% heile tida vist eg kjører Azureus. får håpe at dette problemet vert fiksa snart. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 virker vist ikkje som at denne versjonen er så glad i nod32. no jobber cpuen 100% heile tida vist eg kjører Azureus. får håpe at dette problemet vert fiksa snart. Tror jeg har samme problemet, kan ikke bruke maskinen noe serlig mens azureus kjører. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 er nok det same som eg har. personleg så vart dette oppdateringen slutten for azureus for min del, frå no av bruker eg abc. Lenke til kommentar
BakkiZ Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Er virkelig eXeem de tidligere drifterne av SuprNova? Jeg tror heller at eXeem bare har betalt SuprNova folka for å tro det. Uansett er det adware i eXeem :\ det sucker. Lenke til kommentar
Fogl Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Det var vel noe ala dette også i BitComet, men flere sider likte ikke dette. Problemet var at dette resulterte i uønskede brukere på private trackere, og disse trengte ikke ha en account der og dem slapp dermed å tenke på ratio'en.. Egentlig en genial ting for torrentnettverket, men det kan jo skape litt problemer for "enkelte" hvis div sider begynner å banne klientene pga dette. Hvis det da ikke er en måte å skjekke om dette er aktivert eller ikke på. Dette stemmer ganske godt. Mange sider som krever medlemskap banner klienter som gjør dette. BitComet prøvde seg jo på dette. Det endte i at alle som brukte BitComet fikk beskjed fra sysadmin om at de måtte endre klient. Har lest at folk ikke har lovt til å bruke den nye klienten til Azureus men må bruke den gamle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå