abene Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Opera 8 sprenger nye grenser Opera 8 ble lansert for to uker siden og har allerede passert to millioner nedlastinger. Forrige versjon av Opera er blitt lastet ned over 60 millioner ganger, men det tallet vil nok bli grundig slått av den nye versjonen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Det er bra at norsk programvare er populært. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 får håpe at framgangen vil fortsette. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Bra! Desto flere som blir frelst destor bedre. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 hmm..det er endel det gratulerer opera! Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Håper virkelig den blir like populær som firefox. Sånn alle webmastere, som har vet om firefox også disigner sider for opera. Selv om det ikke er så veldig stort progblem da. Dessuten er det hyggelig at folk i utlandet har vendt ryggen til IE og fått øynene opp for norsk programvare Lenke til kommentar
tHe OvErClOcKeR Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Skjønner folk godt, jeg. Skiftet selv til Opera 8.0 fra Internet Explorer rett etter den kom ut, og vil aldri tilbake til IE igjen Lenke til kommentar
So|o Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Er veldig fornøyd med Opera 8.0 ! Utrolig mye bedre enn IE. Har noen småproblemer med med at Opera krasjer av og til, men regner med at det blir fikset i neste patch. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Er veldig fornøyd med Opera 8.0 ! Utrolig mye bedre enn IE.Har noen småproblemer med med at Opera krasjer av og til, men regner med at det blir fikset i neste patch. Min klikker hver gang jeg går inn på "off topic" delen av forumet Kansje opera 8.0 ikke liker off topic ^^ Lenke til kommentar
riktig Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Flott at det går bra for Opera. Bedre nettleser har jeg aldri prøvd. Synd at det er litt bugs med 8.0, så jeg holder meg til beta 3 mens jeg venter på at de blir fikset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå