gthansen Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 hei trenger et nytt kamera som er bra til og ta bilder med inne, trenger ett som har bra vidvinkel! prisen bør ikke overstige 3500,- kr. størrelsen er også viktig da jeg ønsker meg et kamera jeg bare kan ha i skjortelommen! Håper noen her kan hjelpe meg. Er jo selvsagt også viktig at bildene blir bra på 10X15 cm. Kommer aldri til og bruke noe større format enn det ! Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hva med Canon Powershot S60? Dette er et av de få kameraene av denne størrelsen og i denne prisklassen som har vidvinkel ned til 28mm, som vel av mange regnes som grensen for "ordentlig" vidvinkel. I tillegg er det et godt kamera, som har fått solid omtale, både av brukere og i tester. Mvh Kjetil Lenke til kommentar
gthansen Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 takker for ditt svar men synes det så ut og være i største laget for ett kamera og få i skjorte lommen , er kanskje veldig vanskelig nå liker veldig godt størrelsen på ixus sine modeller ! men de er jo bare i 35 mm er det veldig stor forskjell på 28 , 32 og 35 mm ? Lenke til kommentar
Kigulu Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 jeg har været glad for IXUSII, men det er jo en ældre sag. du skal lige være opmærksom på, at de små Ixus er håbløse med hensyn til røde øjne. Det er dog ikke noget problem at fjerne dem efterfølgende på PC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå