Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Har prøvd å slutte selv, men klarer det ikke. Cola er så herlig Men klarer å begrense meg til helgene, og etter gymmen på skolen Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Cola is'nt bad! Cola make your body happy! Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Som sagt, begynn å drikk Farris Bytta Cola med Farris i forrige uke Men ikke heeeelt da. *slurpe litt av cola'en* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Drikke Cola Light istedet. Så drikker du Cola light til du blir dritlei (ca. 2 måneder) - vips, du er ikke så glad i cola lengre. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Begynn å drikk Farris! Selv om det smaker saltvann og helvete, så tving deg selv til å drikke det. Etterhvert, når Farris faktisk begynner å bli godt (for Farris ER godt!) så vil alt du drikker som inneholder sukker smake ekstremt søtt. Siden du er vant med å drikke salt. For min del ble det slik at all sukkerholdig drikke ble så søtt at det prikket fra lilletoa og opp i hårtuppene hver gang. Det gikk rett og slett ikke ann å drikke brus lenger. Forsøk Farris, det skader ikke og dessuten er det sundt! Farris er bare sunt i visse mengder, pga høyt saltinnhold. Når det gjelder å drikke Farris, så kan jeg skrive under på at det er godt. Bytta ut brus med Farris i begynnelsen av oktober i fjor, og i til slutten av november (dvs 2 måneder senere), så hadde jeg drukket 120 liter. Da jeg skulle pante alle de 80 flaskene samtidig, fant jeg ut at jeg skulle prøve å drikke saft isteden, siden det er litt billigere, så nå går det mye Fun Light med bringebær her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå