Gå til innhold

Hjelp meg å bli kvitt en uvane, nemlig drikke cola

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke ha cola i huset eller i nærheten.....

Nei!

Jeg måtte ha Cola i nærheten sånn at jeg visste at dersom jeg sprakk, så hadde jeg noe. Men det gjorde jeg ikke.

Etter en stund fikk jeg dog lyst på brus.. så da kjøpte jeg fanta i stedet.

Lenke til kommentar
Ikke ha cola i huset eller i nærheten.....

Nei!

Heh, funker sånn for meg ihvertfall. Er det cola så drikker eg det, er det ikke så drikker eg noe annet.... men så er ikke eg hekta på cola heller da.. :shrug:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Har samme problemet jeg også. Avhengighet av cola. Tror jeg har prøvd alt. Prøvd å fortelle meg selv hvor usunt og ekkelt cola egentlig er, hvor mye sukker det er i det, prøve å tenke på hvor mye ekkelt det egentlig er laget av. Men det hjelper ikke, for uansett så er det så godt at jeg MÅ ha.

Ødelegger tennene gjør det også. Har prøvd Coca Cola Light, men det smaker bare vondt. Og da kommer lysten på ordentlig cola bare enda sterkere.

Har prøvd å drikke andre ting. Vann, appelsinjuice osv. (tåler ikke melk så det er uaktuelt), men det hjelper ikke. Cola må jeg ha uansett. :(

Tror nesten jeg burde gå til en ekspert som kan hjelpe meg :cry:

Lenke til kommentar
(tåler ikke melk så det er uaktuelt)

jeg har samme problemet med melk, jeg får vondt i hodet og kaster opp når jeg drikker melk :thumbdown:

å det cola problemet har jeg oxo, har begynt å gått delvis over til pepsi siden jeg begynner å bli lei av cola...

Lenke til kommentar

Jeg har sluttet :D

Har vært uten Cola (utenom i helgene) i en måned. Før var det Cola hver dag på skolen..

Er stolt over meg selv :)

Dette skulle være til motivasjon for trådstarter.

Endret av bakemesterharepus
Lenke til kommentar

Begynn å drikk Farris! Selv om det smaker saltvann og helvete, så tving deg selv til å drikke det. Etterhvert, når Farris faktisk begynner å bli godt (for Farris ER godt!) så vil alt du drikker som inneholder sukker smake ekstremt søtt. Siden du er vant med å drikke salt. For min del ble det slik at all sukkerholdig drikke ble så søtt at det prikket fra lilletoa og opp i hårtuppene hver gang. Det gikk rett og slett ikke ann å drikke brus lenger. Forsøk Farris, det skader ikke og dessuten er det sundt! :)

Lenke til kommentar
Jeg har sluttet :D

Har vært uten Cola (utenom i helgene) i en måned. Før var det Cola hver dag på skolen..

Er stolt over meg selv :)

Dette skulle være til motivasjon for trådstarter.

Åååh, du er mitt forbilde :D

Jeg vil så gjerne klare å slutte med det. Men... kanskje jeg bare ikke er bestemt nok enda. Tror ikke jeg vil det NOK. :dontgetit:

Menmen, vi får se. Kanskje jeg klarer det en dag

:roll:

Lenke til kommentar

Den beste måten og faktisk starte et sunnere liv er å starte på helsestudio. Da blir man fort hekta oppi muskler og man vil ha økning i øvelser og muskelmasse raskt. Og med den interessen kommer det også en interesse for å spise sunt.

Start og TREN !

Lenke til kommentar
Vet det er vanskelig og slutte og drikke cola, men jeg har klart og delvis gå over til pepsi max som er sukkerfri!

3 ganger hurra for meg! :thumbup:

-Simon

Greit nok, men jeg skal ikke slutte med cola bare på grunn av sukkeret. Jeg vil slutte med det fordi brus er usunt generet, og jeg vil ikke fly rundt å drikke masse brus hver dag sånn som jeg gjør nå. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...