tilfeldig Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) uten unntak, aftenposten.no laster aldri ferdig, og maskinen blir bare stående og surre og vips er jeg ikke lenger tilkoblet. kan ikke huske nøyaktig når dette problemet oppstod, men jeg kan virkelig ikke erindre å ha gjort større endringer på min maskin som skulle kunne forårsake noe sånt. jeg har windows 98, bruker opera beta (8) og adsl fra telenor. dumme aftenposten.no Endret 23. mai 2005 av tilfeldig Lenke til kommentar
V36a Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Det finnes jo utallige nettaviser da, hvis du ikke får d til vil jeg anbefale vg eller nettavisen. Det kan være at du har deaktivert informasjonskapsler, slik at du ikke kommer deg inn. Dessuten er det ikke noe problem å bruke IE på slike sider, fordi de er rimelig sikre. Prøv med IE på denne siden. Edit: "dumme aftenposten.no" Endret 4. mai 2005 av V36a Lenke til kommentar
tilfeldig Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Det finnes jo utallige nettaviser da, hvis du ikke får d til vil jeg anbefale vg eller nettavisen. Det kan være at du har deaktivert informasjonskapsler, slik at du ikke kommer deg inn. Dessuten er det ikke noe problem å bruke IE på slike sider, fordi de er rimelig sikre. Prøv med IE på denne siden. Edit: "dumme aftenposten.no" jeg liker å få med meg så mange som mulig, jeg har ikke lignende problemer på noen andre nettsider, enda jeg stort sett avviser informasjonskapsler fra de også. er det virkelig mulig å kaste en maskin av nett dersom man ikke vil ta imot en cookie? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Det hørtes da veldig rart ut... Har du prøvd mer forskjellige nettlesere? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hvordan blir du "koblet av"? Låser modemet seg? Skjønner ikke hvoran software kan få modemet til å koble av men.. Lenke til kommentar
tilfeldig Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 nå har det løst seg! jeg ryddet litt opp i windowsregisteret. (pga noe annet) med en løsning på problemet som positiv bi-effekt. kan det ha ligget noe der? problemet forfulgte meg i flere nettlesere og når aftenposten.no først hadde nektet å laste ferdig siden så kom jeg ikke inn på andre nettsider heller, så jeg hadde ikke noe annet valg enn å starte maskinen på nytt... men nå er alt i orden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå