asad Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Digger denne fyren noe sykt. HAr hørt at han har gitt ut noen kule låter i det siste, hvilke er det? Noen som vet?BI låta har jeg :!: Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg lurer også, noen som vet? Lenke til kommentar
IQM Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Det siste som Oral Bee kom med "Still Putter Det Ned", har vært i salg fra 25.April. "Sånn vi putter det ned" kom i 2001 og har følgende trackliste: > Det Første Kuttet > En Bag Med Pistoler > Republikk/Monarki > Spiller Spill > Den Breiale Stilen > Nachspiel > Playboys > Sånn Vi Putter Det Ned > Direkte Fra 1450 > Gangsta Gangsta > Jeg Eier Skandinavia > Ting Kan Bli Dyriske > Seriemorder > Gangsta Party > Alle Hater Oral Bee > Penger Hvis ikke har du BIG ICE & ORAL BEE Presents: Da Playboy Foundation Compilation. Hvor Oral Bee er med på følgende sanger: Baby Beesh, Oral Bee & Lucky Luciano - Image Of A Pimp Oral Bee a.k.a. Spawn Dough - That´z Gangsta Annet enn det så har Oral Bee gjort en del annet å, blant annet en god del produsering ******************************** Tok en titt på hva jeg hadde liggende og fant frem dette i tillegg: Oral Bee - Ain't No Turnin' Back Oral Bee - Asj Mustasj Oral Bee - Bjørn Aidsvaag Oral Bee - Celebritet Oral Bee - cruiser avgårde Oral Bee - Dasspølser Oral Bee - Gangstafied Oral Bee - Glad og trist Oral Bee - Holder Hodet Oppe Oral Bee - Jeg har så lyst på Fitte Oral Bee - Livet Til En Norsk Boss Oral Bee - Luremus Oral Bee - Militæret Oral Bee - Min Gangsta-Verden Oral Bee - Party her ikveld Oral Bee - Pimp Smestad er en gris Oral Bee - Players Club Oral Bee - tenk om (verden var full av Anders Smestad fans) Oral Bee - The Game Oral Bee - Theme From Heistadmoen Oral Bee - Ustoppelig Oral Bee - Vi basehopper Oral Bee - Kjærlighet Oral Bee - don martin er en bitch Pimp Lotion & Oral Bee - Ruller med Lotion Oral Bee - Når Beezy Kommer Oral Bee - G-Shit 4 Alltid Endret 4. mai 2005 av g-loc Lenke til kommentar
asad Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) damn! Du hadde peil! Vet du om et sted jeg kan kjøpe/laste ned låtene eller? Lovelig seff ^^ "Still putter det ned", vært i salg fra 25april i år mener du?! Har leita litt på nettet, fatter ikke at jeg ikke har fått med meg at "still putter ned ned" har kommet ut. Hvor kan jeg kjøpe den? FInnern ikke Edit: Fant på på platekompaniet i ski. Løper og kjøper plata. For sikkert Endret 4. mai 2005 av asad Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Han har laget en av bussangene iår... For Good vibration tror jeg. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904...uct&prod=496001 Fyren er tidi ja.. Må si at "nachspiel" er genial. Lenke til kommentar
IQM Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Ja, 25 April i år. Han har vel brukt 3 år på det albumet. Release party for albumet var på Feber i Oslo 28. April.. Fikk desverre ikke muligheten til dra dit Noen sanger som du kan laste ned: Oral Bee - G-Shit 4 Alltid Oral Bee - Når Beezy Kommer BI sangen Her ligger det battle mellom Nils m/ Skillz og Oral Bee. Ikke overraskende vant Nils m/ Skillz, men nå er heller ikke Oral Bee noen freestyler så versa var skrevet på forhånd. Endret 4. mai 2005 av g-loc Lenke til kommentar
asad Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Ja, 25 April i år. Han har vel brukt 3 år på det albumet. Release party for albumet var på Feber i Oslo 28. April.. Fikk desverre ikke muligheten til dra dit Noen sanger som du kan laste ned: Oral Bee - G-Shit 4 Alltid Oral Bee - Når Beezy Kommer BI sangen Her ligger det battle mellom Nils m/ Skillz og Oral Bee. Ikke overraskende vant Nils m/ Skillz, men nå er heller ikke Oral Bee noen freestyler så versa var skrevet på forhånd. konge. takker.stikker ned til platekompaniet snart. Gleder meg til å høre på`n Lenke til kommentar
IQM Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Etter litt tenking (noe som forsåvidt ikke er bra så tidlig) så ble dette resultatet: Video: Klipp fra NRK - Den Breiale Stilen Oral Bee - Gangsta Gangsta (NRK det å) Gangsta View Noen andre sanger: Oral Bee & Pimp Loition - Hva R Forskjellen Oral Bee & Pimp Loition - Profesjonell Oral Bee & Pimp Loition - Ruller med Lotion Sist jeg sjekket så ligger disse sangene på www.pimp-lotion.com/ Oral Bee er også med på: Welcome To Tha Wild Westside m/Assassin & Miriam Planet Follo's Spring Break Vol. 2 - Vi Er Gangstere og DonMartin Er En Bitch Skrev også ned tracklisten til "Still putter det ned" (tror den skal stemme): 01. 64 Chevy 02. Når Beezy Kommer 03. WestCoast Playaz 04. Back 2 Tha 80's m/ Mr.Pimp-Lotion 05. Drama m/ Mr.Pimp-Lotion 06. G-Shit 4 Alltid 07. BarBeeQue 08. Toast Med Oral Bee 09. Trendy Pimp 10. Norsk Rap's Godzilla 11. Mitt Image Som Pimp 12. Vi Er Gangstere m/ Mr.Pimp-Lotion 13. Lager Beats & Drikker 40's 14. Weekend Pimpin' 15. Playa Fa'Sho 16. Put Your Hands High m/ Yuns (Seattle, US) 17. Så Eazy 18. Mine Homies Noe man lurer på så er det bare å spørre ;-) (ja har litt fritids problemer,men er stolt av det! Er ikke like oppdatert på norsk rap om dagen, men får med meg noe) Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hahhaa. Ja han er litt av en kjernekar. (han kan ikke rappe doh) Morsomt å se at noen har såppas peiling på han Lenke til kommentar
asad Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Lol. Nilz med skillz er så sykt nerd ^^ Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Lol. Nilz med skillz er så sykt nerd ^^ Nils med skills er sinnsykt rå. Mulig en av de beste tekniske rapperne i Norge (ved siden av Vinnie (Paperboys), F Em One (Equicez) og A-Kjeft (Dirty Oppland)) Lenke til kommentar
asad Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Lol. Nilz med skillz er så sykt nerd ^^ Nils med skills er sinnsykt rå. Mulig en av de beste tekniske rapperne i Norge (ved siden av Vinnie (Paperboys), F Em One (Equicez) og A-Kjeft (Dirty Oppland)) han spytter rått av og til. Men han ser så nerd ut mens han gjør det . Vinnie er rå ja. De andre suger :!: btw: Hva synes folka om jann9 og onklP? Fy faen, det er skandale hvor mye de suger. Låtene deres høres ut som en sammengengende setning. edit: G-loc, takk for linkene. Endret 4. mai 2005 av asad Lenke til kommentar
IQM Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Nils med skills er sinnsykt rå.Mulig en av de beste tekniske rapperne i Norge (ved siden av Vinnie (Paperboys), F Em One (Equicez) og A-Kjeft (Dirty Oppland)) Må si meg enig her, Nils med skillz er rå. Freestyles kan han! F Em One liker jeg personlig veldig godt. Vinnie er grei nok han, Paperboys syns jeg er litt ustabile live iallefall. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Nils med skills er sinnsykt rå.Mulig en av de beste tekniske rapperne i Norge (ved siden av Vinnie (Paperboys), F Em One (Equicez) og A-Kjeft (Dirty Oppland)) Må si meg enig her, Nils med skillz er rå. Freestyles kan han! F Em One liker jeg personlig veldig godt. Vinnie er grei nok han, Paperboys syns jeg er litt ustabile live iallefall. Hehe, ja de er kanskje ikke Live-artister Men han er helt rå på multies og flow... Lenke til kommentar
IQM Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hehe, ja de er kanskje ikke Live-artister Men han er helt rå på multies og flow... Eneste som redda de siste gangen jeg så de llive var Kapricon. Men ellers så pleier han å levere sakene Annet så var jeg overrasket over Whimsical - The Glow og gleder meg vilt til Cast albumet som kommer Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 gleder meg vilt til Cast albumet som kommer Helt enig! Det blir fett. Illeig og LatHans er helt vanvittige produsenter og det skal litt til at de ikke gjør det fett. Men nå må vi tilbake til topic. Lenke til kommentar
IQM Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 tilbake til topic ja, er ikke så veldig mye mer å si om Oral Bee.... Han har vel ett side prosjekt gående å, ei gruppe som heter DEM IGNIT BOYZ som skal komme med noe mixtape ligende etterhvert. Kommer vel også en Da Playboy Foundation compilation til, uten at det er fastsatt hvis jeg ikke tar feil.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Den Breiale Stilen Må kjøpe CD'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå