kyo Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Hei Jeg har et problem med skjermkortet mitt (SAPPHIRE RADEON 9600 ATLANTIS PRO 256 MB). Etter en fresh installasjon av Windows XP PRO SP2, så fungerer ikke spill som de skal. Tviler på at det kan ha noe å si, men kjører Dual Boot med SuSE 9.3 PRO, der har jeg samme problemet, men det er grunnet manglende driver støtte for 9600. Har aldri hatt problemer med dette tidligere, er en annen versjon av XP jeg har nå enn tidligere, XP PRO med SP2 med på cd'en. Men skal ikke være noe tull med den, kommer fra butikken. Feilmelding når jeg skal prøve å starte spill: A problem occured intializing Direct3D. Hardware acceleration maybe disable, please run DXDIAG Kjører DXDIAG, får opp dette: Direct3D functionality not available. You should verify that the driver is a final version from the hardware manufacturer. Jeg har CATALYST 5.4 Windows XP, som er den nyeste driveren jeg finner på ati.com. På forhånd takk for tilbakemelding Endret 4. mai 2005 av kyo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå