ATi-Radeon Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hei hvor får jeg kjøpt helt vanlige g-unit t-skjorter uten mye stress på? Noe som dette: de med bare tekst er litt fete Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 http://www.hip-hop.no/ is ze way to go fo'shizzle my dizzle. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Spør der, geez, om noen har peiling på sånnt er det de. Alt de som henger der bryr seg om er klær i shit you not En kamerat gjør ikke annet i sjekke ut hip-hopklær på internett økonomitimene med pc. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 det er stress , trenger ikke hip-hop klær. Jeg trenger t-skjorta dær! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 det er stress , trenger ikke hip-hop klær. Jeg trenger t-skjorta dær! potato potàto Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 PM meg for spesialtilbud. Men nei, seriøst, har du prøvd f.eks her? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Får spørre Haltan, er vel han som er hippsprætter gutten her. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Denne va fet koster frakta å bestille fra USA? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 hva er g-unit? Rappegruppe med 50 cent som fronfigur. Lenke til kommentar
Dj Evelen Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 hva er g-unit? Rappegruppe med 50 cent som fronfigur. ok.-.- Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Mente jeg så noe g-unit gear på flava butikken(ikke spør hvorfor jeg var der) nederst i bogstadveien i oslo. De koster vel 800 spenn elns Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 tror jeg dropper det, passer ikke inn i stilen min Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Få deg heller en t-skjorte fra Røde Kors, mye mye tøffere. Og gratis. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 bildet av denne tøffe tskjorta da? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg slettet en masse innlegg fra denne tråden. "Annet" er ikke forumet for småprat, her holder vi oss til topic. Som i dette tilfellet var hvor man kunne få tak i nevnte klesplagg. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå