Gå til innhold

Fremgang, når hun har type og jeg forelsket?

Nelson

Anbefalte innlegg

Problemet er at hun allerede har kjæreste. Så jeg lurer på om jeg skal sitte på gjerdet og vente eller prøve meg på henne? hva synest dere.

Det er bare å kjøre på og se om du kan kapre henne. Man lever bare én gang. For alt du vet, er hun ditt livs kjærlighet. Å sitte på gjerdet på bakgrunn av et eller annet prinsipp om selvoppofrelse er ikke særlig smart.

Nyt livet og vinn jenta. Gjerdesittere får bare det som faller i hodet på dem - normalt fugledritt.

Edit: Typo.

Endret av Nagel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En (tidligere) kamerat prøvde seg på dama, sendte hun sexmld, prøvde å få hun med på å skjenke meg drita på en fest så de kunne kose seg osv.. Det er DRITKJIPT å finne ut av at noen andre prøver seg på kjæresten, og jeg kan love deg at "bolern" kommer til å bli dritforbanna. Det ble iallefall jeg!!

Lenke til kommentar
En (tidligere) kamerat prøvde seg på dama, sendte hun sexmld, prøvde å få hun med på å skjenke meg drita på en fest så de kunne kose seg osv.. Det er DRITKJIPT å finne ut av at noen andre prøver seg på kjæresten, og jeg kan love deg at "bolern" kommer til å bli dritforbanna. Det ble iallefall jeg!!

Fortalte dama di om det til deg direkte eller fant du ut av det på den kjipe måten?

Lenke til kommentar

Jaja... får vell sitte litt på gjerdet da...

Kjenner ikke typen, men vet godt hvem det er og han vet hvem jeg er, så da er d litt forsiktig flørting som gjelder :innocent:

Edit: har tastet en del med henne i helga. *Veldig koselig :love:

Endret av Nelson
Lenke til kommentar
Stakkars gutt som tror dama hans er trofast... :(

Vet nøyaktig hvordan det er for å så finne ut av det senere. Jepp Malvado, fant det ut på den kjipe måten 3mnd senere... brutt kontakten med kameraten, og jeg trengte en mnd alene før jeg fant dama litt interessant igjen..

Nelson: hadde du visst hvor jævli det er for kjæresten hennes hadde du aldri i verden gjort det du gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...