Caddy Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Som en kamerat av meg sier: Legg inn "aksjer"... Ikke for mye, men såpass mye at dere kan ha kontakt hvis det blir slutt med typen hennes.. Så får du ta det derifra hvis den tid kommer... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hvis gutten er drita , så får han ikke ereksjon, da er voldtekt ute av spillet, vel ikke helt da Dama har type - Kjæresten er boler, Nelson er data freak, muskler i fingrerne, ikke i armene. Om du skal slenge deg på den utro veien, så klart du ska ! Si te dama at hu ska gjøre det slutt med bolern, så tar du hu Bare pass på at hun ikke er .. tøs da Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Dama har type - Kjæresten er boler, Nelson er data freak, muskler i fingrerne, ikke i armene. vel, da kliper han boleren under overarmen (hvor det er mye nerver) med sine sterke fingre Deretter springer han sidelengs etter boleren (som sikkert er blitt skremt av slikt et triks) med fingrende snappende foran seg Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Sier kjør på, hvis du kun skal prøve deg på single berter så begrenser markedet seg sterkt. Å ærlig talt hvis ikke typen er en kompis så hadde ikke jeg brydd meg, hvertfall ikke hvis hun gjorde framstøt først. Så klart skal du ikke kjøre løpet ut med en gang, men se om det er noe der. Hvis hun fortsatt ikke vurderer og dumpe typen så trekker du deg før ting blir komplisert. Kynisk ja Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 HeiJeg tror jer her blitt forelsket i ei herlig jente! Problemet er at hun allerede har kjæreste. Så jeg lurer på om jeg skal sitte på gjerdet og vente eller prøve meg på henne? hva synest dere. Hvordan hadde DU likt at noen kom og begynte å flørte med din kjæreste. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Nelson: Hvis hun gjør flere tilnærmelser, hva med å si at du liker henne veldig godt, men at du ikke vil gå noe videre imens hun er sammen med han andre? Hvis hun mener noe mer ville jeg spurt henne rett ut om hun var interresert. Er hun det vil jeg forlange at hun gjør det slutt med typen. Er du usikker om hun mener noe mer ville jeg ha sittet på gjerde og ventet til du får flere signaler. Men ikke sitt for lenge, den feilen har jeg gjort, og det er IKKE godt for noen av dere. Hvordan hadde DU likt at noen kom og begynte å flørte med din kjæreste. De har noen poeng... Tenk over det. EDIT: Trykkleif. Endret 5. mai 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Scotchi89 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Vent litt, og se hva hun gjør med saken, men som en annen har sagt: Legg inn "aksjer", slik at det er deg hun blir interesert i! Så går det nok som du vil en gang i fremtiden, men ikke vær for rask, da kan du få problemer med han sterke typen... Edit: Leifern var på besøk. Endret 5. mai 2005 av Scotchi89 Lenke til kommentar
knutby Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Ikke tenk på styrken hans, det er ikke hvor sterk han er som skal avgjøre det. Og hvis det er det så ville jeg bare glemme dama. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 man rører ikke damer som er opptatte... thats just the way it is! Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 vel, da kliper han boleren under overarmen (hvor det er mye nerver) med sine sterke fingre Deretter springer han sidelengs etter boleren (som sikkert er blitt skremt av slikt et triks) med fingrende snappende foran seg :!: :!: :!: Ler enda Men, back to topic, er enig med de fleste her, fingrene av fatet.... Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 jeg syns nå du kan prøve deg hvis du vil.. Hvis hun dumper han for å være med deg, så er jo hun egentlig ikke noe for han andre uansett. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jenter som allerede er i forhold er det bare av respekt og holde seg unna. Dersom det er slik at hun skulle like deg bedre enn typen hun er med allerede så er det ikke noe unnskyldning for og gjøre noe. Grunnen til dette er at hun må da selv vite om hun vil være i forholdet sitt eller ikke. Uavhengig av dersom hun skulle føle noe for deg eller ikke så er det vel ikke helt logisk at hun skulle være sammen med en hun ikke vil være sammen med. Skulle hun basere sitt nåværende forhold utifra om dere har en sjanse sammen eller ikke er hun etter min mening en av de som tror "gresset er grønnere på den andre siden". Ikke det at jeg eventuelt kritiserer deg, men det sier mye om henne i så fall. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Folholdets seriøsitet må også tas i betraktning. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 det hele koker vel egentlig hvor godt du kjenner/ikke kjenner typen hennes. hvis du aldri ser han igjen hvis det blir slutt med han og dama.. så hvorfor ikke finne ut hvor du er i lende... hvis det er en kompis/bekjent... så gi beng... Lenke til kommentar
JMW Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Han snakker ikke om utroskap, bare hijacking. hahahaha.... Men seriøst...dropp jenta så lenge hun har kjæreste! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Host, Hvis du bryr deg om jenta, Så vil du det beste for hun. riight? Og det beste får hun er og være sammen med den HUN er forelska i! Så la hun være i fred. Med som noen sier, Legg inn aksjer Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Bare det at hu ligger og koser (!?) med deg og ligger i samme seng mens hu ER sammen med noen andre sier litt om hvilken type henne er. Farlig farlig, hun gjør med sikkerhet det samme mot deg hvis dere blir sammen. Men for all del, prøv. Hvis hu koser meg deg mens hu er sammen med han kan dem vel ikke akkurat ha et velfungerende forhold. (Med mindre hu er fjortishore) Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Som alle andre sier her : Jenter som er i forhold holder du deg unna. Derimot tar hun steget og kommer med tilnærmelser(som du ikke drømte om) og prøver seg på deg så er det jo soleklart at hun enten ønsker å komme seg ut av forholdet eller rett og slett er ei skikkelig hurpe som digger å være utro. Noen gode grunner til å ikke rote med opptatt dame : *Du kan få bank. *Du kan bli forelsket for å så bli latt i stikken (brukt). *Du kan ødelegge et vennskap. Gode grunner til å rote med henne : *Hun er jævlig fin. *Det er hun som sjekker deg. *Hun har masse penger. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 hvis typen en større enn deg eller kjenner flere folk er det lurt å holde seg unna. hvis ikke er det fritt fram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå