Nelson Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Drikk deg dritings, slå ned typen hennes og voldta henne. Fungerer alltid Har vell ikke sjangs å banke typen! han er litt for sterk! Da hadde jeg aldri i verden sett på hu engang FÅr håpe jeg er raskere Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Hadde fått meg til å bli litt skeptisk til hele jenta. Hva om hun gjør det slutt med han for å bli sammen med deg.. hvordan kan du være sikker på at hun ikke gjør det samme mot deg senere? Edit: major skriveleifhelge Endret 4. mai 2005 av darkness| Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hadde fått meg til å bli litt skeptisk til hele jenta. Hva om hun gjør det slutt med han for å bli sammen med deg.. hvordan kan du være sikker på at hun gikk gjør det samme mot deg senere? Man kan aldri dobbelsikkre seg uansett hvor mye man prøver. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hehe morsom situasjon. Selvfølgelig prøv deg, men prøv deg med respekt! Typen hennes vil hate deg så ha i bakhodet at et slag eller 3 kan komme... Men uansett lov å prøve seg, men pass på så du ikke driter deg ut Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 "Typen" hennes vil hate deg uansettom du er utro eller hun slår opp først. Smør deg inn med brunkrem og vær sexy! Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Brunkrem lukter dritt, bruk solarium, men med måte... (om du må være brun).. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Det er jo en av de fine tingene med brunkrem, jeg synes det lukter kjempegodt... Men back to topic. han vil hate deg uansett. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Hehe morsom situasjon. Selvfølgelig prøv deg, men prøv deg med respekt! Typen hennes vil hate deg så ha i bakhodet at et slag eller 3 kan komme... Men uansett lov å prøve seg, men pass på så du ikke driter deg ut synes det er litt feil å prøve seg på ei som har type. uansett om hun "prøvde" seg på deg. Edit :Leif Endret 4. mai 2005 av xanth0s Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 "Typen" hennes vil hate deg uansettom du er utro eller hun slår opp først. Smør deg inn med brunkrem og vær sexy! JoachimR slår til igjen! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg har prøvd meg på jenter som hadde kjæreste fra før. Det er IKKE å anbefale. Det ender med at du føler deg helt jævli (uansett hvor teit han andre typen er) og du kan jo tenke deg hvordan han ville følt seg i ettertid hvis du stakk av med dama hans... Don't go there... Lenke til kommentar
paroa Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Brunkrem lukter dritt, bruk solarium, men med måte... (om du må være brun).. Om han må være brun så hadde jeg heller revet meg løs fra pc skjermen og kommet meg ned til stranda... sjekka opp noen jenter samtidig, mens jeg ble brun! edit: skrivefeil Endret 4. mai 2005 av paroa Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Brunkrem lukter dritt, bruk solarium, men med måte... (om du må være brun).. Stikk ut i solen og opp på fjellet og bli brun. Gjerne i forbindelse med ski. Da blir du både brun (sexy) og sterk (slik at du kan banke typen). Lenke til kommentar
paroa Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Man kan jo svømme litt når man er på stranda å da... Du som svømmer burde jo nevnt dette Lenke til kommentar
knutby Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hvis hun mener noe mer ville jeg spurt henne rett ut om hun var interresert. Er hun det vil jeg forlange at hun gjør det slutt med typen. Er du usikker om hun mener noe mer ville jeg ha sittet på gjerde og ventet til du får flere signaler. Men ikke sitt for lenge, den feilen har jeg gjort, og det er IKKE godt for noen av dere. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Ikke ødelegg andres forhold på denne måten. Ingen fortjener at noen er utro mot en. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Han snakker ikke om utroskap, bare hijacking. Lenke til kommentar
Nelson Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Ikke ødelegg andres forhold på denne måten. Ingen fortjener at noen er utro mot en. Men viss hun er interesert i meg og typen ikke er like interesant mer, da kan jeg jo ikke bare ignorere henne? Ødelegge to forhold liksom, et etablert og et potensielt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Ikke ødelegg andres forhold på denne måten. Ingen fortjener at noen er utro mot en. Var det ikke du som sa at du var notorisk utro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå