Gå til innhold

Fremgang, når hun har type og jeg forelsket?

Nelson

Anbefalte innlegg

Drikk deg dritings, slå ned typen hennes og voldta henne. Fungerer alltid :p

Har vell ikke sjangs å banke typen! han er litt for sterk! :p

Da hadde jeg aldri i verden sett på hu engang :p

FÅr håpe jeg er raskere :D:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde fått meg til å bli litt skeptisk til hele jenta. Hva om hun gjør det slutt med han for å bli sammen med deg.. hvordan kan du være sikker på at hun ikke gjør det samme mot deg senere?

Edit: major skriveleifhelge

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Hadde fått meg til å bli litt skeptisk til hele jenta. Hva om hun gjør det slutt med han for å bli sammen med deg.. hvordan kan du være sikker på at hun gikk gjør det samme mot deg senere?

Man kan aldri dobbelsikkre seg uansett hvor mye man prøver.

Lenke til kommentar

Hehe morsom situasjon. Selvfølgelig prøv deg, men prøv deg med respekt! Typen hennes vil hate deg så ha i bakhodet at et slag eller 3 kan komme... Men uansett lov å prøve seg, men pass på så du ikke driter deg ut

Lenke til kommentar
Hehe morsom situasjon.  Selvfølgelig prøv deg, men prøv deg med respekt! Typen hennes vil hate deg så ha i bakhodet at et slag eller 3 kan komme... Men uansett lov å prøve seg, men pass på så du ikke driter deg ut

synes det er litt feil å prøve seg på ei som har type. :ermm: uansett om hun "prøvde" seg på deg.

Edit :Leif

Endret av xanth0s
Lenke til kommentar

Jeg har prøvd meg på jenter som hadde kjæreste fra før.

Det er IKKE å anbefale.

Det ender med at du føler deg helt jævli (uansett hvor teit han andre typen er)

og du kan jo tenke deg hvordan han ville følt seg i ettertid hvis du stakk av med

dama hans...

Don't go there...

Lenke til kommentar
Brunkrem lukter dritt, bruk solarium, men med måte... (om du må være brun)..

Om han må være brun så hadde jeg heller revet meg løs fra pc skjermen og kommet meg ned til stranda... sjekka opp noen jenter samtidig, mens jeg ble brun! :p

edit: skrivefeil

Endret av paroa
Lenke til kommentar

Hvis hun mener noe mer ville jeg spurt henne rett ut om hun var interresert. Er hun det vil jeg forlange at hun gjør det slutt med typen. Er du usikker om hun mener noe mer ville jeg ha sittet på gjerde og ventet til du får flere signaler. Men ikke sitt for lenge, den feilen har jeg gjort, og det er IKKE godt for noen av dere.

Lenke til kommentar
Ikke ødelegg andres forhold på denne måten. Ingen fortjener at noen er utro mot en. :(

Men viss hun er interesert i meg og typen ikke er like interesant mer, da kan jeg jo ikke bare ignorere henne?

Ødelegge to forhold liksom, et etablert og et potensielt :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...