Nelson Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Hei Jeg tror jer her blitt forelsket i ei herlig jente! Problemet er at hun allerede har kjæreste. Så jeg lurer på om jeg skal sitte på gjerdet og vente eller prøve meg på henne? hva synest dere. Pointen er at vi(jeg og hun) koset MYE på en tur vi akkurat er kommet hjem fra, vi sov bla. i samme seng. Jeg tror hun kysset meg, men er ikke helt sikker pga. at jeg halvsov. Hva betyr dette? Jeg klarer ikke å tolke det Kansje dere kan hjelpe meg? Endret 4. mai 2005 av Nelson Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Om hun har kjæreste råder jeg deg til å ligge unna. That's just the way it is. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Vel. Har hatt noe av det samme problemet. Bortsett fra at hun som jeg likte var tøs. Jeg droppa det. Fortsett og kos. You never know. Edit: Jo! Pass deg for kjæresten... Eventult se hvordan forholdet mellom dem går. Endret 3. mai 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Nelson Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg kan legge til at hun tok første skritt, jeg gjør nemlig ikke det med jenter som har kjæreste! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hvis hun har kjæreste er det greiest å ikke prøve seg på henne egentlig. Lenke til kommentar
Nelson Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Hvis hun har kjæreste er det greiest å ikke prøve seg på henne egentlig. Men viss hun tar så menge skritt må jo d bety noe? "Eller er jeg brukt?" Endret 3. mai 2005 av Nelson Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg hadde ALDRI prøvd meg på noen så allerede hadde kjæreste.... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hvis hun har kjæreste er det greiest å ikke prøve seg på henne egentlig. Men viss hun tar så menge skritt må jo d bety noe? Som sagt. Se hvordan forholdet mellom hun og kjæresten er. Jenter kan være ganske bitchy! Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Jeg hadde ALDRI prøvd meg på noen så allerede hadde kjæreste.... *Prøve meg på Hege* Endret 3. mai 2005 av BaX Lenke til kommentar
Nelson Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Takk folkens!! Skal ligge lavt som en løve og slå til når tiden er inne(når det er slutt mellom henne å typen)! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Se an situasjonen først. Som alle andre her så fraråder jeg deg å prøve deg på henne så lenge hun har kjæreste. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Fingra av fatet. Må si meg enig med raddisen her. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Drikk deg dritings, slå ned typen hennes og voldta henne. Fungerer alltid Lenke til kommentar
Nelson Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Drikk deg dritings, slå ned typen hennes og voldta henne. Fungerer alltid Har vell ikke sjangs å banke typen! han er litt for sterk! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Drikk deg dritings, slå ned typen hennes og voldta henne. Fungerer alltid Du snakker av erfaring? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Drikk deg dritings, slå ned typen hennes og voldta henne. Fungerer alltid Har vell ikke sjangs å banke typen! han er litt for sterk! Nøkkelen er overraskelse. Strekk ut hånda til ham, så sparker du ham i ballene før du planter kneet i trynet på ham. Tramp gjerne på mageregionen hans når han ligger på bakken. Så kan du voldta henne! (Y) Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Lei inn torpedoer Og ketchez, jeg tulla bare Lenke til kommentar
paroa Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Drikk deg dritings, slå ned typen hennes og voldta henne. Fungerer alltid Har vell ikke sjangs å banke typen! han er litt for sterk! Da hadde jeg aldri i verden sett på hu engang Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 B|Real: :!: Nelson: Hvis hun gjør flere tilnærmelser, hva med å si at du liker henne veldig godt, men at du ikke vil gå noe videre imens hun er sammen med han andre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå