Billy Bob Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Enkelt og greit, jeg har en del *.dll-filer jeg vil ha slettet, hvordan? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Er det ikke bare å slette dem som alle andre filer? Du må være sikker på at de ikke trengs til noen programmer da, for da vil de slutte å virke. Hvis du ikke får sletta dem kan det vel tyde på at de låst, og da er det vel et eller annet program som trenger filen. Lenke til kommentar
bruno Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Quote: Den 2002-07-11 00:21, Billy Bob skrev:Enkelt og greit, jeg har en del *.dll-filer jeg vil ha slettet, hvordan? Du finner et lite Freeware-program på nettet som heter Cleansys som scanner harddisken etter ubrukte dll-filer. Filer som ikke brukes av systemet blir lagt i ei mappe som heter sys_backup elns så du kan legge de tilbake hvis du får problemer. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 11. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2002 Takker. Prøver det nå, Cleansys altså. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 11. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2002 Det gikk også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå