El-Hadji Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D Hyller Riise han va stor! Og drogba hadde aldri scora på slutten der edit: post 900 også! Hurra Endret 3. mai 2005 av El-Hadji Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Kjempebra. Synes det er artig å se at Chelsea også kan tape Chelsea har allerede tatt PL. Nå kan Liverpool få CL Lenke til kommentar
amarios Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Go LFC! fy faen det var spennende på slutten av kampen! men liverpol klarte å holde imot! Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Siden dette er i gledesutbrudd kategorien tillater jeg meg å si: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Så sinnsykt digg! Trodde det var for godt til å være sant at Liverpool skulle komme til CL finale, men nå er det en realitet gitt! Nå kan vi like godt vinne hele turneringen! Gratulerer alle Liverpool fans og de som gledet seg over dagens seier! Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 får vel bare si at Livet mitt nå er nesten komplett, mangler bare CL og jeg vil falle om i tårer og synge "You`ll never walk alone" av hele mitt hjerte. er for ung til å huske de store dagene, men gjør allt for å minnes. LIVERPOOL "You`ll never walk alone" fra hele mitt hjerte Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Heier på ManU, men i og med at vi vant noe så sinnsykt på slutten av nittitallet, så unner jeg dere dette. Håper det går hele veien! For øvrig, hvem var det Riise høla i forkant av scoringen? Endret 3. mai 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Må si det: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Liverpool i CL-finale!!!! Go LFC!!!! Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Riise høla lampard! 20 år etter heysel e liverpool tbage!! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Litt sent ute, men må få gratulere alle L'pool fans! Dette har vi ventet på lenge! Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Kan det bli bedre??? JA, et Gull i CL. Lenke til kommentar
Tiger4 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Kan det bli bedre??? JA, et Gull i CL. Nei, det kan egentlig ikke det HEEEELT SINNSYKT!!! YNWA Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 har ikke ord......har bare ikke ord... 3-0 , 3-3 ........................ YESSSSSS!!!!!!!!!!Liverpool! Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Det blei kake på oss på jobben etter den seiern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå