Tbau5 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg har lest hele Discworld serien av Terry Pratchet, fram til "Wee Free Men". Etter det har ikke jeg kjøpt noen fler, men føler det er for lenge siden latterbrølene har kommet. Hvis jeg ikke tar helt feil har det kommet minst tre bøker etter dette: - A hat Full of Sky - The Last Hero - Going Postal Det jeg lurer på: Har det kommet noen andre? PS: Personlige favoritter: Interesting times, Witches Abroad og The Last/Lost? Continent. Interesting times.. humre :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Har lest disse bøkene på norsk. Vet ikke hvilken bok "Wee Free Man" er men tror det har kommet ut 14 bøker tilsammen. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Har lest disse bøkene på norsk. Vet ikke hvilken bok "Wee Free Man" er men tror det har kommet ut 14 bøker tilsammen. Er vel mer rundt 30 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 :!: Da tok hun bibliotekdamen litt feil. Jippi! Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 De bøkene som har kommet ut etter The Wee Free Men (som jeg likte veldig godt, forøvrig, om du ikke lo godt av den er det noe galt med deg. Nac Mac Feegle!) er: Monstrous Regiment A Hat Full of Sky (oppfølger til The Wee Free Men, minst like bra) Going Postal De vi går og venter på er: Thud (oktober), Wintersmith (muligens mars 2006) og I Shall Wear Midnight. De to sistnevnte er enda flere oppfølgere i serien om Tiffany Aching. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) De bøkene som har kommet ut etter The Wee Free Men (som jeg likte veldig godt, forøvrig, om du ikke lo godt av den er det noe galt med deg. Nac Mac Feegle!) er: Monstrous Regiment A Hat Full of Sky (oppfølger til The Wee Free Men, minst like bra) Going Postal De vi går og venter på er: Thud (oktober), Wintersmith (muligens mars 2006) og I Shall Wear Midnight. De to sistnevnte er enda flere oppfølgere i serien om Tiffany Aching. Ok, takk. "The Last Hero" var visst en eldre bok jeg ikke hadde. Har lest monstrous regiment. Og selvfølgelig lo jeg HARDT av The Wee Free Men Har lyst til å høre mer om MMBU for de som forstår det Endret 11. mai 2005 av zetor;) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Monstrous Regiment ble litt for mye av "he's really a woman" greiene mot slutten, når plutselig ALLE var damer overalt..Men ellers ei artig bok. Regnes ikke Thief of Time som en ganske ny bok? Husker jeg kjøpte den på Narvesen for et år eller to siden bare, og da under Nyheter. Den er dødsbra. Endret 11. mai 2005 av Bitex Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Har lyst til å høre mer om MMBU for de som forstår det Øhm ... Lenke til kommentar
padda Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Forresten så er den aller nyeste boken "The Science of Discworld III: Darwins Watch". Akkurat fått fatt i den fra England, og begynner på den nå! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå