Gå til innhold

lyn i dag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fleiper du eller? Det er bare et par timer siden en kamerat ringte og lurte på hvorfor han ikke fikk maskinen opp. Vi testet en annen psu, lynet hadde nok drept den gamle, maskinen funket med den nye. Flaks at det ikke gikk værre. Så det er nok bare å røkke ut alt hvis det begynner å blinke utenfor.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-11 09:01, Colin skrev:

Her var det full rulle fra 3 til 5. Dundra og blinket i ett kjør. Satt meg på terassen og så på jeg :smile:

Samme her - på Nordberg i Oslo var det temmelig så heftig en stund i går kveld - hadde flere nedslag like ved huset. Var sikker på at stuevinduet var på vei inn i stua et par ganger.

Og alt av utstyr var selvsagt skrudd av og trekt ut av alskens kontakter.... tar ikke sjanser når det blir så tett med nedslag. Synd at argon (brannmuren) hadde 97 dager oppetid... sukk. Men better safe enn sorry.

Dog, det var utrolig tøft å se på :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-11 17:06, Hidden skrev:

Min første tanke var: "HERREGUD ikke si at PC´en ble drept!!!" LOL Heldigvis gikk det bra, men neste gang skal jeg dra ut alt så snart det begynner å tordne..

Pingle :=)

Hvis pc'n bare går ned er det et godt tegn. Hvis det spraker i kontakter, evnt. ser gnistspruten står ut av kontakt'a. Da bør du begynne og tenke på ny strømforsyning.

Lenke til kommentar

Min historie kan vel gå under emnet Kamikaze agent...

Der jeg bor må vi parkere ca 200m unna blokka, og jeg måtte løpe i stri regn med lyn overalt,

i et ganske åpent terreng...

Følte meg som en skikkelig lynavleder.

På den annen side....Jeg løp fortere enn jeg noen gang har løpt. Har alltid hatt skrekk for lyn, så dette stuntet gjør jeg ikke igjen. Neste gang blir jeg riskoker'n (bilen) til det roer seg ned! :evil:

Noen som har gjort noe bedre stunt med mange tusen volt over seg (eller var det millioner volt?)

Vet i allefall at lynet holder ufattelige grader....

S-Blazer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...