ATi-Radeon Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hei, jeg skulle gjerne hatt tak i en prosjektor jeg kan plugge rett i en sånn tv-signal-greie for å få tvkanalene rett inn på prosjektoren. Går dette ant? Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Nei. Det finnes ikke. Du kan lese om projektorer her: http://www.hjemmekino.no/guide/projektorguide.asp Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Tror det neppe finnes noen prosjektorer med innbygget tuner for TV-singnaler. Da må du i såfall kjøpe en seperat TV-tuner, og koble den opp mot prosjekotren. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Tror det neppe finnes noen prosjektorer med innbygget tuner for TV-singnaler. Min har det Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Du kan bruke en videomaskin eller tvkort på en pc, eller eventuelt ta signalet ut fra tven (Scart) Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Tror det neppe finnes noen prosjektorer med innbygget tuner for TV-singnaler. Min har det Og hvilken modell er det? Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Tror det neppe finnes noen prosjektorer med innbygget tuner for TV-singnaler. Min har det Og hvilken modell er det? DVNS DL 450 litebeam Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 URL? ingen som selger den lengre ser det ut som er ikke rart da den sikkert er 10 år gammel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå