Tee_Kay Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hvor kan jeg finne et program som tar cpu temp osv på pcen til phpSysInfo ? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hvor kan jeg finne et program som tar cpu temp osv på pcen til phpSysInfo ? Litt dårleg formulert setning? PCen til phpSysInfo Om det finst, så veit nok Google det. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 er ikke med men lm_sensors tar og sjekker temperatur Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) er ikke med men lm_sensors tar og sjekker temperatur lm_sensors må vere inne og fungere før ein kan hente temperaturen opp med andre klientar. Endret 3. mai 2005 av objorkum Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 http://bimbo.ntavados.net/phpSysInfo/ slik som det er det jeg mener jeg skal ha i phpsysinfoen, den temp greia der helt nede Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Kan jo vere sjølvlaga. Er ikkje akkurat vanskeleg å bruke PHP til å hente output frå sensors. Har du lm_sensors oppe då? Det kan vere ganske vanskeleg til tider, og du kjem ingen veg utan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå