Vizio Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Heisann, Håper jeg har klart å finne frem til riktig sted å poste.. Hvordan kan jeg få tatt opp / lagret lyden som spilles av fra en Windows Media Player inne på en webside som f.eks nrk nettradio og lignende saker? Har sett etter kilden, går ikke ann å lagre den Any ideas? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg bruker SoundForge 6 til digital opptak av hva som går ut av lydkortet mitt når jeg skal knabbe lyd her og der. Men jeg vet ikke om dette er mulig grunnet routingen i lydkortet mitt, og om det dermed er vanlig på f.eks Audigy-kort o.l. Men du kan prøve i det minste. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg bruker SoundForge 6 til digital opptak av hva som går ut av lydkortet mitt når jeg skal knabbe lyd her og der. Men jeg vet ikke om dette er mulig grunnet routingen i lydkortet mitt, og om det dermed er vanlig på f.eks Audigy-kort o.l. Joda, dette er mulig med de fleste lydkort fra Creative etter SB Live! og muligens andre lydkort. For Creative-kort setter du opptaks-enheten til "What U Hear". Har du f.eks. RealTek, så let etter en opptakshenhet (i Windows-mikseren) som heter noe á la "Wave Mix", "Stereo out", etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå