Gå til innhold

MAnge som spiller volleyball?

Anbefalte innlegg

Lurte på om det var mange her som spiller volleyball?

Selv har jeg spilt i klubb i litt mer enn ett halvår, men har spilt sandvolley tre somrer på rad, totalt avhengig. Spiller mye i dødens dal, hvis det er noen fra Trondheim.

Mvh.

Zetor;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 år senere...
Lurte på om det var mange her som spiller volleyball?

Selv har jeg spilt i klubb i litt mer enn ett halvår, men har spilt sandvolley tre somrer på rad, totalt avhengig. Spiller mye i dødens dal, hvis det er noen fra Trondheim.

Mvh.

Zetor;)

Ja, jeg spiller volleyball !

To ganger i uka fast, men ellers så mye som jeg har mulighet til !

Har spilt i klubb i snart 4 år, det er sinnsykt morsomt, det er nok den beste sporten (utenom fotball), som jeg vet om. For her er det morsomt hele tiden, og heldigvis får vi jo en god del utfordringen i treningen også.

Sandvolleyball er nok den tyngste, men den artigste måten å spille volleyball på.

Jeg har spilt sandvolley 3 somrer nå, det er utrolig gøy. Man blir sliten, men det er digg. Også får man jo også farge på kroppen da !

Hvilken klubb spiller du i ?

Årsklasse ?

Lenke til kommentar

Jeg spiller volleyball og trener det minst 2 ganger i uka. I 2006 spilte vi i NM med laget mitt. På sommerene spiller jeg sandvolley ettersom det ikke blir noe form for inntrening da. Man kommer i fantastisk god form når man spiller volleyball. Du trener alt mulig, både psykisk og fysisk. Og så er et jo litt sånn smådigg å vise seg (da snakker vi om å stupfiske etter ballen ol.) :D

Edit: Leif

Endret av ZeroZ
Lenke til kommentar
Jeg spiller volleyball og trener det minst 2 ganger i uka. I 2006 spilte vi i NM med laget mitt. På sommerene spiller jeg sandvolley ettersom det ikke blir noe form for inntrening da. Man kommer i fantastisk god form når man spiller volleyball. Du trener alt mulig, både psykisk og fysisk. Og så er et jo litt sånn smådigg å vise seg (da snakker vi om å stupfiske etter ballen ol.) :D

Ah, dette høres jo flott ut !

Har du spilt lenge ?

Ja, det er helt sant det er både fysisk og psykisk. For under kamp, når det står om matchball, da må man ha god psyke.

Det er drit gøy når man er god til å kaste seg, at man får det til ! : )

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Ah, dette høres jo flott ut !

Har du spilt lenge ?

Ja, det er helt sant det er både fysisk og psykisk. For under kamp, når det står om matchball, da må man ha god psyke.

Det er drit gøy når man er god til å kaste seg, at man får det til ! : )

Enig, kjempe artig med volleyball, det er viktig å få fram at volleyball er noko heilt anna når det er folk som har spilt litt, og ikke bare tennis spill. Mange ser på volleyball som latmanns-sport der det er lite aktivitet, men dette er nok pga de ikke har lært spillet ordentlig. Volleyball er jo en av de sportene man har størst utvikling i, på kortest tid. Spiller selv nesten hver dag, spesielt på sommeren, selv om jeg er veeeldig glad i innevolleyball, spiller der som angriper (dvs, mest midt).

Har blitt helt avhengig av volleyball etter jeg starta på toppidrettslinja i bø!! ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...