SacrefiZer Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hei Jeg lurer på om noen her vet om en nettbutikk som selger 60mm vifter med lys? (Helst en norsk side.) Mvh. SacrefiZer Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Oi, den var jo litt værre da.. Eneste du kan gjøre som jeg kommer på i farta er å ta en av disse eller SilenX viftene hos Vendur.no å modde inn et par LEDs! Hva skal det forresten brukes til? Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Skal kjøpe meg denne og i den så er det ei 60mm vifte som jeg tenkte det hadde vært rått å få inn ei med lys. Men om jeg må modde, da blir jo det fryktelig mye arbeid bare for syns skyld... Mvh. SacrefiZer Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Så jo nesten ut som om det bar lys i vifta der da! Men uansett tror jeg det smarteste er å modde selv om du ikke vil bruke flere hundre kroner på ei lita vifta fra USA eller Kina-området! Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Det er ikke den 80mm vifta som du ser tydelig, men den lille som er i bakgrunnen der. Ja, da tror jeg at det blir modding om ei stund! Takk for hjelpen da, men det hadde vært fint om noen som visste om ett sted bar kunne ha sagt ifra. Mvh. SacrefiZer Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Ehh, nei. Det er den som er oppe i venstre hjørne på kab om du ser den. Mvh. SacrefiZer Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Aaah, skjønner.. Fint jeg snart får linser da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå